Tuesday, November 4, 2008

4.november

Kusjures - täna hommikul olin hingega ikka veel kõige rohkem Polar'i S625X küljes kinni, aga peale seda, kui üks inimene oli kirjeldanud oma Garmini kella ning olin seda veel uurinud-puurinud, olen ma juba peaaegu Garmin Forerunner'i kasuks otsustanud. Ainus, mis veel selgitamist vajab - kas tasub usaldada kella, mille seisukorraks on kirjutatud "This Unit Is Factory Refurbished From Garmin And Comes With A 1 Year Warranty". Hinnalt on nad jupike soodsamad, aga kas see hinnavahe tasub ära? Aga ma ei tea, kas ma oma jooskutiirukesi näidata julgen - need on ikka tõeliselt aeglased.

Ah jaa, niipalju ka veel, et eile sai üle hulga aja väike jooksuke tehtud, umbes neli kilomeetrit. Täna vast ka teen sama tiiru, enesetunne ei ole just kõige parem.

No comments:

Post a Comment