Saturday, March 7, 2009

7.märts

Imeline ilm! Mis sellisega viga joosta.
Mees tegi hommikul suusaringi, siis võttis lapsevalvamise üle ja mina sain sibama. Jalad viisid kohe kuidagi iseenesest üle pika aja suurele ringile. Päike paistis ja linnud laulsid ja kevadveed sulisesid mööda kõnniteed. Nii lahe.Ring täna siis 9,69 ja aeg 1:02:14. http://connect.garmin.com/activity/8811997

Ma tegelikult mõtlesin, et siin ennem ei maini, kui kuu lõpul arsti juures käidud, aga kui olukord nõuab siis võib ju sama hästi ka praegu. Ühesõnaga - kui kõik hästi läheb, siis mu esimene maraton lükkub edasi. Jooksimst siiski tahaksin jätkata. Kui Robinit ootama jäin, siis arst arvas, et ei tasuks joosta ning ma ise ka kogenematu ja natuke hirmul ka olukorra uudsusest, siis jäigi pooleli. Praegu olen plaani võtnud, et jooksen edasi: proovin hoida pulsi madala ja enesetunde mõnusa. Kui olemine kehvaks läheb, siis aeglasemalt, aga ikka liiguks. Tegin ka korrektuure oma plaanitud suvisesse "võistluskalendrisse". Järvejooksud tahaksin ikkagi kaasa teha. Aga Tartu jooksumaratonil ilmselt 23km starti ei lähe. Võib olla 10km. Aga see siis jah sõltub kõik ikkagi sellest, kuidas asjad kujunevad.

No comments:

Post a Comment