Tuesday, July 28, 2009

28.juuli

Isegi natuke piinlik on sellise intervalliga siia üldse midagi kirjutama hakata, aga kui üks paks ja laisk täna nii usin oli, et dressi selga ajas ning mehe ja lapsega koos rattaga sõitmas käis, siis ei saa seda ju kekutamata jätta.
Sõit oli "pühapäevane". Viimased kilomeetrid läbisime tempo poolest mu parimate päevade jooksukiirusel (kuigi tundus uskumatu, et ma nii kiiresti jooksnud olen ). Enesetunne oli hea. Mõned tõusud algul panid küll nohisema. Ja tekkis tunne, et Ülemiste järvejooksu 14km on ikka päris pikk maa... Aga mul on veel paar nädalat aega mõelda, kas lähen või mitte. Jooksmist ma ilmselt vahepeal nagunii ei harjuta... Aga täna siis umbes 17km ja umbes poolteist tundi (unustasin täpselt vaadata ja nüüd enam ei viitsi ). connect.garmin.com/activity/9982802

No comments:

Post a Comment