Friday, March 26, 2010

26.märts

Kas ma Maijooksule lähen? Sellele küsimusele alustaksin vastust veidi kaugemalt. Nimelt et järgmise nädala lõpus lõppeb uuesti mu spordiklubi leping... Kõik tundus nii hästi ja mõnus, aga kui masu veebruaris meie perre jõudis, hakkas mul "kummitama". Bensiini kokkuhoid ning bussiga käimine tekitas olukorra, et sprdiklubi külastus võttis pool päeva. Lisaks saab poiss aprilli algul kolmeseks ning ei asenda enam bussipiletit. Mõtlesin ja lükkasin otsustamist edasi ja jälle mõtlesin... Kuumakse on pagana soodne küll, kuid kui kõik muud aspektid ka arvesse võtta, siis on see meie pere nädala toiduraha ja see on juba päris suur summa...
Nii et nüüd vastuseni - ma ei registreeru maijooksule, sest ma lihtsalt ei suudaks praegu maksta 250 krooni selle ürituse eest. Aga ma mõtlen tõsiselt "äärelt sisse imbumisele" ja seltskonnaga koos lihtsalt rada läbi joosta. Ma tean, et seda ei loeta viisakaks ja ilusaks. Aga kuna ma ise pean ennast ka üdini ausaks inimeseks, siis kui ma joogipunkti teenuseid ei kasuta ja lõpuauhindadest eemale hoian, siis ei tohiks ma ju kahju tekitada kellelegi, kui raja läbin... Nii et ma tegelen mõttega ja võib-olla lähen jooksma seltskonna ja "fiilingu" pärast.

No comments:

Post a Comment