Sunday, April 18, 2010

Rabajooks

Täna käisin 73.rabajooksul Harku rabas. Tuul oli jube külm (mure sellega küll peale jooksu), kuid muidu oli täitsa mõnus päev. Rahvas sehkendas ringi, onud-tädid kõik asjatasid naeratades... Selline täiesti teistmoodi ja lahe fiiling on rabajooksudel. Lisaks veel see, et ei ole vaja kindlaks kellaajaks kohal olla ja närveerida, et kas ikka jõuad - tunni aja jooksul on start iga viie minuti tagant. Mina jõudsin siis pooltunni starti.
Mõtlesin küll väga rahulikult võtta, aga kui noored neiud kiljudes mõlemalt küljelt ette sibasid, siis ajasid mutil ka vere keema ja võistlusärevuse sisse. No igatahes avastasin esimese kilomeetri lõppedes, et aeg oli müstiline 5:35. Ja kui teise kilomeetri lõppedes ka tempo alla kuue minuti oli, siis tekitas juba hasardi - kas pean lõpuni vastu. Keskmine jäi alla kuue. Lõpukilomeetritel tuli üks juba jooksnud ja jahutusringi tegev noormees ning jäime veidi jutustama (mis kajastus pulsis, aga muidu oli hästi vahva). Ning ise jõudsin eelnevate startide kepikõndijatele ja jalutajatele järgi. Kokkuvõttes olen ma hästi rahul. Mees ja lapsed võtsid tomatipunase emme finišisirgel lehvitades vastu ka - no mis sa hing veel tahta oskad.
Ametlikult oli jooksudistants 6,3 kilomeetrit, kuid väga stabiilselt olid neil kõik kilomeetrid 50 meetrit lühemaks mõõdetud ning minu kell näitas tulemuseks täpselt kuus kilomeetrit. Aeg 35:02. connect.garmin.com/activity/30415158 (kuna ma unustasin kella kinni panna, siis on seal lisaks ka Nõmme turg ning pool koduteed )

No comments:

Post a Comment