Wednesday, September 25, 2013

22.september - Pirita sügisjooks

Peale maratoni olen olen laisk.

Korra käisin ujumas. Tegelikult oli mõnus. Kuigi õhtul on parasjagu väsitav ja raske. Sest astuma hakata sain ju alles siis, kui põnnid voodis.

Korra käisin jooksmas. Esimesed paar kilomeetrit olid kohe väga rasked. Edasi läks veidi kergemaks. Tempo oli hästi aeglane, kuid kaheksa kilomeetrit sai läbi sibatud.
http://connect.garmin.com/activity/376740789

Pirita sügisjooksul olin juba registreerimise algusest saadik kirjas olnud. Ja lapsed pidid lastejooksule minema. Pühapäeva hommikul... No ei oleks tahtnud minna. Viimasel ajal on vastik külmetusevimm naha vahel olnud ning nüüd on see kulmineerunud hambapõletiku aktiveerumisega. Ja ma ei salli hambavalu. :S Aga no lõppkokkuvõttes seisin ma siiski võistlejaterivi tagumises otsas ning ootasin starti. See jäi küll kuus minutit hiljaks, kuid lõpuks siiski. Esimene kilomeeter oli täpselt sellises tempos, nagu oli mõelnud, et väga palju aeglasemalt ei tahaks - kuus minutit. Seal sees siis ka alustamise stardikõnd. :) Edasi läks hästi. Jooksin enda kohta piisavalt kiirelt. Pead ei anna, kuid mööda läks minust peale esimest kilomeetrit vist vaid üks noormees. Ise sain mööda üksjagu paljudest. Parajaks stiimuliks oli üks tibatilluke neiu. Vahepeal oli ta päris minu juures, siis jälle lippas ette... Umbes neljandal kilomeetril kaotasin ta täielikult silmist. Aga üsna varsti jõudsin järgi ühele väikesele poisile, kes kõndis. Soovitasin tal pigem sõrkida, et on kergem. Ja nii ta siis minu kõrval sibas - ajasime juttu ja 300m enne finišit kadus ta nagu tuul. :D
Oli raske, kuid teadsin igal hetkel, et selle kuus kilomeetrit pean vastu. Kella kinnipanek minu kohta minimaalse viivitusega, võib-olla vaid paarkümmend sekundit.
Ametliku protokolli järgi oli aeg 33min ja 46sek. http://connect.garmin.com/activity/379581113
Võiks ju teoretiseerida, et kui jooksnuksin sama tempoga nagu kaks aastat tagasi, siis saanuksin ma umbes poole parema tulemuse naiste hulgas... Aga ma olen selmet rahul.

Sel nädalal on kõik õhtud olnud sisustatud lasteaia Mihklilaada ettevalmistuste ja laada endaga ning ega hambavalugi jooksma meelita.

No comments:

Post a Comment