Tuesday, September 9, 2014

9.september - septembrikuus kõik-kõik on uus

Poja läks kooli, minust sai koolilapse emme. Ning tänu sellele oli esimesel septembril tööandjalt vaba päev. Viisin piiga hommikul lasteaeda ja jooksin koju tagasi. Väga mõnus oli üle ulmepika aja seda vana tuttavat rada sibada. Ja esmakordselt olin olukorras, et ei pidanud bussipiletit näppude vahel mudima ja mõtlema, et kas lidun kiirelt ja hüppan lauluväljaku juures bussile (sama piletiga sama buss, millega mindud sai) või mitte. Sest rohelise kaardiga võib ju ükskõik millisele bussile ronida. Midagigi kasu sest. Isegi niipalju, et kui võimalus olemas, siis nagu ei tahtnudki seda kasutada. Pidasin terve tee koduni vastu - ainult lõppu ei läinud maratonirada pidi vaid lõikasin kesklinnast võimalikult otse. Kuigi nagu lõpptulemus näitab, ei lühendanud see mu rada just märkimisväärselt.
1:01:43 ja 9,45km http://connect.garmin.com/activity/580045246

Neljapäeva õhtul jooksma. Ilm oli fantastiliselt soe. Ja joosta oli üllatavalt mõnus. Hoolimata sellest, et mu pahkluu köitub järjest halvemini. 54min ja 8,1km http://connect.garmin.com/activity/583300461 Helkur... Mnjah. Mida ei olnud, seda ei olnud.

Jala hoidmise mõttes ja tulenevalt töö juures toimuvast käimisvõislusest, olen ka õhtuti jalutamas käinud. ühest küljest mõnus ja tore, teisest küljest tundub suht mõttetu tegevus. Ja kuna meil on taas "kari hulle" võistlemas, siis ei ole mul nagunii võidu peale võimalik ponnistada ning miski muu selles võistluses ei loe. Seega - võtan edaspidi rahulikult.

Eile siiski käisin ka jooksmas. Kui välja astusin, oli tänav ja lähiümbrus täis autosid ning inimesi, kes suundusid kõik A.leCoq Arenale. Seal toimus miski mäng. Ilmselgelt. Lipud, sallid, särgid-värgid. Kohe kergendus oli, et mulle jalgpall üldse pinget ei paku. :)
Järvevana ääres tekkis müstiline hetk. Tavaliselt on raske leida hetke, kui emmas-kummas suunas mõni auto läheduses ei liigu ning pidevalt müriseb natuke. Kuid eile tekkis moment, kuid mõlemas suunas oli tee tühi ja sel hetkel kuulsin ma Arenalt kostuvat Eesti hümni. Mida kumedalt laulis kaasa üsna suur mass. See oli... Võimas.
1:05:42 ja 9,86km http://connect.garmin.com/activity/586796558

Täna looderdan.

1 comment: