Wednesday, May 13, 2009

Harku järve jooks

Harku järve jooks on läbi. Graafiliselt ei näita jällegi väga hästi, sest taaskord unustasin kella jooksu lõppedes kinni panna, kuid midagi siiski. Distants oli siis statistiliselt 6,4km (tegelikkuses ilmselt sadakond meetrit lühem), aega kulus mul 43 minutit millegagi. Leidsin teise kilomeetri lõpupoole kaks pisikest tüdrukut, kellega koos joosta. Teine jäi varsti maha, kuid teisega neist sibasime koos lõpuni. Jutustasime ja julgustasime teineteist. Ilm oli jooksmiseks mõnus (kuigi enne jooksu oli külm ja pärast kippus ka tuul kiusama). Pulss... seda ei tasu vaadatagi. Pulss oli mul katastroofiline (eriti tempot arvestades), aga kõige imelikum on see, et enesetunne oli sellest hoolimata super. Ja nii ma ei lasknud ennast väga häirida pulsinumbril ja jooksin (sõrkisin) edasi ning nautisin liikumist. Kokkuvõttes oli tore jooks ja ma olen rahul. http://connect.garmin.com/activity/8148913

No comments:

Post a Comment