Tuesday, January 19, 2010

19.jaanuar

Pühapäev: pean tunnistama vanusest (millest siis veel ) tingitud kehva mälu. Kohe ei kirjutanud ning praegu ei suuda ma enam meenutada, mis tempoga ja kui pikalt jooksin. Igatahes sibasin üle poole tunni. Ja nagu ikka oli esimene kilomeeter tempoga 9km/h. Enne jooksu tegutsesin natuke ka muude masinatega, sest jooksulindid olid kõik kinni.
Teisipäev: Kuna tänaseks oli mul kookulepitud vestlus treeneriga, siis olin suhteliselt piiratd ajalimiidiga. Kõigepealt taas jooksurajal. 35 minutit. Kaks kilomeetrit tempoga 9km/h, kolmas tempoga 8,3km/h. Seejärel kilomeeter kõndi (6,7km/h) ning lõpus taas jooks - 8,3km/h. Viimase minuti spurtisin 12km/h. Kokku tuli distants 4,8 kilomeetrit. Seejärel veel veerand tunni jooksul jõu- ja ilunumbreid. Ega ma ei arvagi, et ma masinaid valesti kasutaksin, aga naljakas on ilmselt kõrvalvaatajale see, kuidas ma kõigepealt ümber masina käin ja torgin ja uurin ja üritan aru saada, kuidas seda kasutatakse. Lisaks veel see, et paljusid tuleb ju veel "seadistada" kasutaja pikkusele-paksusele sobivalt.
Ja siis vestlus treeneriga. Midagi väga uut ja tarka otse teada ei saanud ning harjutuste jm. koos tegemiseks ja treeningkava koostamiseks tuleks muidugi tellida personaaltreening (lisatasu eest enesestmõista). Aga meeldiv oli vestelda toreda inimesega.

No comments:

Post a Comment