Thursday, October 7, 2010

7.oktoober

Olen vahepeal laisk kirjutaja olnud.
Laupäeval käisime perega Pirital. Poja sõitis rattaga mehe ja tirtsu valvsa silma all ning mina tiirutasin ümberkaudsetel tänavatel. Kuna siis ei olnud Ekideni saatus veel selge, tahtsin proovida, kas suudan lubatud 30 minutiga 5km ära joosta. Suutsin ja sain kindluse, et vajadusel (end päris "ribadeks" tõmmates, suudaksin vast 28 minutiga lõppu jõuda). Kella graafik näitab natuke segast, sest auto juures tahtsin kella välja lülitada kuid vajutasin ta korraks veel tööle hoopiski.
Kokku siis 5,2km ja 30 min. connect.garmin.com/activity/52014505

Ning täna hommikul peale poja lasteaeda viimist jooksuga kodu poole. Külm oli. Kodust välja minnes 3 kraadi ja võib olla läks tunni jooksul veidi soojemaks, kuid igatahes alla 5 kraadi. Ja üks unustas kindad maha. Või olgem ausad - ma isegi ei mõelnud, et kindaid võtta. Põlvpüksid olid parajad ja mõnusad. Isegi mütsist ei tundnud puudust, kuid mere ääres, kui tuul vastu puhuma hakkas, siis sõrmenukid olid täiesti külmavõetud. Mõtlesin, et "Vahet pole, Maarjamäe peatuses ronin bussi peale ja sõidan kesklinna". Aga täna sõitis buss (mille pilet mul oli) veidi kiiremini kui mõnikord ning ma jäin umbes saja viiekümne meetriga maha. Siis lõin käega ja jooksin edasi. Kuna kell oli varruka all, siis ei viitsinud seda eriti vaadata ning piiksusid ka hästi ei kuulnud. Tundsin, et pulss on suht kõrge ning sellest tuletasin ka järelduse, et jooksen veidi kiiremini kui tavaliselt, kuid kodus numbreid vaadates oli ikkagi paras üllatusmoment. Hakka või arvama, et ma suudaksin pingutades ka 10 kilti alla tunni ära joosta. Täna oli siis 7,79km ja aeg 44:45 connect.garmin.com/activity/52014504

No comments:

Post a Comment