Tuesday, December 4, 2012

4.detsember - Suusalumi, suusalumi...

...sadas õhtust hommikuni!

Tõepoolest sadas. Hommikul tööle minnes otsisin autot paksu ja pehme lumekihi alt. Õhtul töölt liikuma hakates sama nali.

Aga joosta oli mõnus! Ilm oli fantastiline. Imeilus muinasjutt, natuke sadu, paar kraadi külma. Ok, oli jah pehme ning kõvasti oli tegemist pahkluude sirgelt hoidmisega, kuid tunne oli suurepärane. Peale minu oli veel üks jooksja. Ning vähemalt kolm suusatajat. Kaks nendest sattusid kuidagi halvasti otse minu taha. Üks oli kiirem - läks minust mööda. Teine oli aeglane ja mulle järgi ei jõudnud. No ja siis see kiirem muudkui ootas teda järgi. Ja läks jälle minust mööda. Ja siis jälle ootas. Muidu poleks midagi, aga üsna pingutav oli kogu aeg meeled pingul hoida ja jälgida, et millal ta selja tagant tuleb ning siis rajalt kõrvale hange hüpata, et mitte pihta saada. Aga sellest hoolimata oli mõnus. Ning kuni suusarajad sisse ajamata, on mul ju täielik õigus jooksmas käia.
Väikese hirmuga mõtlen, et mis siis saab, kui suusarajad sisse aetakse. Siis mind vist enam metsa jooksma ei lubata. Aga mujal on ju pime. Või siis pole eriti võimalik joosta.

Aga kokku 4,9km ja 40min. http://connect.garmin.com/activity/249275510

Täna hommikul tegin jõuharjutusi ning lükkasin maja ees parkimiskohad lumest puhtaks. Üks nendest hõivati peaaegu momentaalselt peale seda kui lõpetasin. Homme koju tagasi jõudes tuleb tõenäoliselt hakata tee äärest uut platsi sisse ajama, sest puhtaksaetud platsid on hõivatud. :D

Ja nüüd õhtul oli Rocca-al-Mare ärimaja trepijooks. Ainult 16 korrust, kuid see-eest keerdtrepp. Suhteliselt kõrged astmed, mis vähemalt minul üsna kiirelt põlvede peale hakkasid. Kui üles ma jõudsin ja sel hetkel oma vanuseklassis teine olin (sel hetkel minu vanuseklassis ainult kaks osalejat oligi :P)- Aeg 2:34. Mina rahul.

No comments:

Post a Comment