Friday, November 30, 2012

30.november - vihmas ja lumes

No tegelikult siiski mitte päris.

Kui ma teisipäeval peale tööd jooksma läksin, siis oli ilm selline parajalt karge. Maapind ei olnud külmanud, kuid vesi oli kadunud. Õhk oli ilmselt umbes nullilähedane.
Järve metsas oli vähem inimesi, kui eelnevatel kordadel, kuid parajalt palju. Üle väga pika aja otsustasin pulsivöö kotti pista ja ühes läksid ka telefoni kõrvaklapid. Mis tähendab seda, et ma kuulasin muusikat. Ja joosta oli mõnus. Kolm ringi läksid kui iseenesest (mitte küll ajalises mõttes). Pulsivöö oli peal, kuid ma ei jälginud seda - jooksin enesetunde järgi. Hea on näha, et kuigi (eriti lõpupoole) hakkas väga kõrgeid numbreid vahele loopima, oli jooksu keskmine ja kilomeetrite keskmised täiesti mõistuspärased ja kontrolli all. Mina rahul.

7,6km, 54min http://connect.garmin.com/activity/248070020

Täna väike jooksuots. Algul mõtlesin teha vaid ühe ringi. Mitte kedagi ei olnud. Sportimas, ma mõtlen - lahtiseid koeri oli koos omanikega mitu. Tont võtaks, see ajab mind veel mitu tundi hiljem kurjaks. :S Lund enam ei sadanud, kuid jälgi oli vähe ning kõrgepingeliini all oli kohe päris paks lumi. Tõusudel kippusid ketsid ringi käima ning tasasel maal oli pahkluud kanged tasakaalu hoidmisest. Aga kui ring hakkas lõppema, möödus mu'st üks noormees joostes. Ja tema liikus samuti aeglaselt ning nägi natuke vaeva. Kohe palju kergem hakkas ja seega tegin pooliku ringi veel otsa. Distants häbiväärselt väike. Aega kulus austustäratavalt kaua. Enesetunne ja olemine mõnus-mõnus-mõnus

4,7km ja 38min http://connect.garmin.com/activity/248070016

Lisaks nägin lõpus veel ka kahte suusatajat, kes rajale tulid. :)

No comments:

Post a Comment