Sunday, June 12, 2022

08.06 - Puhkus. Nagu... täiega

Mul on puhkus. Ja kui ma päris ausalt ütlen, siis sellist puhkust... ma ei mäletagi, et mul oleks olnud.
Kool kestab nimelt kauem, kui ma aasta alguses eeldasin. Ja nüüd oligi olukord, et mees on juba Saaremaal muuseumiettevalmistusi tegemas, lapsed läksid kooli ja minul olid päevad ainult iseendale. 

Esmaspäeval käisin Ülemistel. Kõigepealt ujumas. Hingamisega on ikka raske. Aga natukehaaval sehkendades sai 50-50-100-50-100-150-50 supeldud. Seejärel tüdrukutega lõunal a liikusin kesklinna, kus mul oli teine personaaltreening. Seekord keskendusime siis jõusaalile ja harjutustele. Ma olen ikka nõrguke... Või siis Kendra arvas mu'st lihtsalt liiga hästi. :D Igatahes olin ma lõpus läbi nagu Läti raha.

Teisipäev. Tavapärane trennipäev Balti jaamas. Selle vahega, et kui BodyBalance läbi sai, jäi ka järgnevasse MyFitBody trenni. Lihtsalt et näha, kuidas see mulle meeldib. Ja meeldis päris hästi. :)

Kolmapäev. Olin laisk. Kuna päeval oli kohtumine toituminõustamise teemadel, siis pärast enam jooksma minna ei viitsinud. Kuid võtsin kepikõnni kepid kaasa ja tegin mõnusa jalutuskäigu Kadrioru pargis ning Jaapani aias. Ilus nagu ikka, kuid peaaegu ainsad õitsevad asjad Jaapani aias olid rododendronid ja need ei ole mu lemmiklillede listis. Aga nauding kõndimisest oli ikka. 7,7km: https://connect.garmin.com/modern/activity/8977352461

Neljapäev. Kuna Ülemistel oli kohtumine kokku lepitud, siis ühendasin taas meeldiva kasulikuga ing käisin ujumas. 50-50-100. Ja siis mõtlesin, et proovin, ehk jaksan kakssada ka... Ja siis kauplesin igal pöördel iseendaga edasi... Ja - nii nagu vanastigi - kõige raskem oligi kusagil kahesaja ja kolmesaja meetri vahel uuele ringile minna, kuid siis juba läks paremaks taas. Lõppkokkuvõttes ujusin järjest 550m. Oleksin veelgi jaksanud, kuid esialgu tühja basseini tuli järjest ujujaid/ suplejaid juurde ja ma ei tahtnud head emotsiooni trügimisega rikkuda. Pärast kokkusaamist kõndisin Pae parki. Tegin seal tiiru ning suundusin üle Kadrioru bussi peale. 8km: https://connect.garmin.com/modern/activity/8982739715

Reedel käisin Virus MyFitBody trennis ja seejärel liikusin Rävalasse, kus enne pesemist oli mõnus Spa-alal mõnnatada. 

Laupäev. Kui ma üldse tahan jooksma jõuda sel nädalal, siis pidi see olema laupäev. Ja kuna ma tahtsin joosta vähemalt 14km, siis suundusin taas Harku metsa. Läksin jälle "valesti", aga vähemalt sain seekord aru, mis nässusti läks. Ning lõpptulemusena jõudsin Harku mõisaparki välja nagu eesmärk oli. Kui peas oli kava, et sealt tulen mööda suurt teed Laagrisse ja sealtkaudu koju, siis mõisapargis kujunes plaan ümber ja hakkasin lihtsalt ringiga tagasi minema. Sest olgu asfalt nii mõnus jooksmiseks kui tahes, sellise päikesega oli parem olla vähemalt natukenegi puude varjus. Seda enam, et juua mul ju ei olnud. Liikusin aeglaselt. Aga üldiselt see oligi mu eesmärk. Kahju on, et stabiilsust tempos ma ikkagi hoida ei suuda. Nii kui mõtted vabaks lasin, nii tuli kiirem hetk vahele. Ja pikas perspektiivis see kasuks ei tulnud. Ühel hetkel sain aru, et kui ma nüüd siit koju liigun, siis ei tule 14km täis. Seega läksin teisele ringile ja keerasin Veskimõldresse. Ja liikusin sealtkaudu kodu poole. Viimane kilomeeter oli liiga kiire ja Selveri juures lõpetades olin ma väsinud. Mis tegi kurvaks. Sest see oli ju ainult kolmandik maratoni. Esimene, ja kindlasti kõige kergem kolmandik... 
https://connect.garmin.com/modern/activity/8994076239

Pühapäev. Kalendris oli kirjas IM vabatahtlike matk Aegviidus. Seega sibasin hommikul rongi peale ja sõit läks lahti. Kuna kaasas oli ka üksjagu palju lapsi, siis oli tempo selline "pigem uina-muina". Aga värske õhk ning liikumine olid mõnusad. Loodus ilus ja lõhnad võrratud. Julgemad käisid Nelijärves ujumas ka, aga mina ei hakanud sellele üldse mõtlemagi. Läksime hoopis õhtul peale kojujõudmist mehega koos Rävala Spa-alale ja mõnulesime seal. 

No comments:

Post a Comment