Saturday, November 15, 2008

15.november

No nüüd sai laps mänguasja kätte... Juhtus ootamatu ime ja kell jõudis minuni juba eile õhtul. Kullerpoiss oli varemgi mulle pakke toonud ja nüüdki tuli värava taha selmet pakk postkontorisse viia. Ma nii tänulik talle.
Harutasime siis lapsega koos pakki ja uudistasime ja näppisime ja... Poole ööni lugesin kasutusjuhendit ja jõudsin järeldusele, et kell teeb kõike - veel natuke arendamist ja siis jookseb ka juba minu eest. Aga just seetõttu, et ta nii palju võimaldab, ei suutnud ma kohe kuidagi otsustada, et mida siis kõigepealt proovida ja kuidas ometigi kõike seda tarkust meeles pidada. Täna õhtul siis trotsisin vihma ja muid ilmastikunähtuseid ja läksin veidi sibama. Tegin teistsuguse ringi kui tavaliselt - esiteks, et nohuse ninaga veidi lühem ning teiseks, siis jõuan kellaga veidi harjuda, enne kui "tavalisele" rajale suundun. No tulemuseks oli see, et ma olin väga kiire enda kohta. Ja väsinud ka lõpuks. Aga kuidagi ei saanud aeglasemalt joosta, numbrid võtsid minu üle võimust. Pean kellakasutamist kõvasti harjutama, et numbrite võluväest üle olla. Ja nüüd olen peale lapse magamapanekut pea poolteist tundi arvuti taga sehkendanud - programme installeerinud ja üritanud neid kasutama õppida... Ja jälle vaimustunud, kui palju infot. Minusugusele hingelt numbrite ja statistika ning graafikute armastajale tõeline maiuspala. Jooks ise siis siin http://connect.garmin.com/activity/3377825 Pean tunnistama, et praegusel hetkel on see vist minu tipp. Paremini ei jaksaks.

Ega ma võiksin Charmanderiga NY maratonile minna küll - selleks ajaks kui mina ükskord lõpetan (KUI lõpetan), on Charmanderil saun kõetud ja kolmekäiguline õhtusöök ka veel valmis tehtud vahepeal... :D

Põhiekraanile sättisin jooksuaja, südamelöögid ja läbitud distantsi näitajad ning teisel ekraanipildil on kõrvuti viimase ringi tempo ja kogu jooksu tempo. Ja ringid on kilomeetrised - siis piiksub mulle viimase kilomeetri aja ja ma jälle uhke, et juba kilomeeter möödas. Selle peale, et "kellamehikese" abil proovida mitte liiga kiiresti joosta, ma ise ei tulnudki, aitäh soovitajale. Hea mõte, ilmselt proovin järgi juba varsti.
Lisaks vaatasin, et täpselt näitab ära, millisest hooviväravast ma alustan... :)

No comments:

Post a Comment