Monday, November 3, 2008

3.november

Mul kulus üksjagu aega taipamaks, et kõik pulsikellad ei olegi jooksmiseks mõeldud. No ja nüüd ma olengi siin täiesti otsustusvõimetult hädas. Valik on hetkel pidama jäänud sisuliselt kolme kella vahel: Polar RS400SD, Polar S625X ja Suunto T3c multi. Hinnaklassilt oleksid nad sisuliselt ühe hinnaga mulle kättesaadavad ilmselt (pluss miinus sadakond krooni). Suunto on ainus, millel on GPS-liides. Polarid on "foot-pod"'iga. Samas tuleb GPS'i alati kontrollida, kas saab ikka ühenduse või mitte... Ja mis mul tegelikult natuke südame võitis - Polar S625X on kõrgusemõõdikuga... Saaksin vaadata pärast, kuidas pisikesed künkad pulsile halvasti mõjuvad. Oleks vaja häid soovitusi - milline valida. Kodulehed on mõlemil tarka juttu täis ja kahest kolmandikust ei saa ma aru (nii tark jutt on kohe, noh ).
Ma olengi praegu nagu kits kahe heinakuhja vahel - ühest küljest tundub mõttekas võtta Suunto. Teisalt tekib kahtlus, et kuidas seda GPS'i suvel, palavaga käe peal kanda (ebamugav palja naha vastas, raske jne.). Ja Polar on mul kuidagi hingelähedane, sest aastaid oli see ainus mark, mida ma üldse pulsikelladest teadsin ning ülikooli ajal ma neid vahel poes vaatasin ja unistasin, et kunagi, ühel päeval ostan endale ka sellise... Jube keeruline valik ikka.

No comments:

Post a Comment