Tuesday, November 18, 2008

18.november

Eile õhtul tekkis mingi "error" ja ma ei saanud kuidagi oma jooksu arvutisse, aga see-eest nüüd õnnestus imekiiresti (Ameerikamaal kõik magavad ja keegi ei jookse veel, siis sai minu jooks löögile... ).
Käisime siis mehega koos jooksmas, laps oli tädiga kodus ja vaaritasid meile süüa ning kütsid sauna. No kas saab veel mõnusamat elu olla. Sibasime Pirita metsas ja tempo oli selline "meiepärane". http://connect.garmin.com/activity/3029001 Juba ootan järgmist jooksmaminekut.

(Tegelikult see eilne jooks oligi rohkem "minu tempos". Laupäevane oli hullumeelselt kiire. Üldiselt oli nii, et kui me mehega koos võistlustel jooksime, siis ma võistlusoludes sain temalt umbes 40-50 sekundiga kilomeetri kohta pähe. Aga viimasel ajal olen ma märgatavalt rohkem jooksnud kui tema ja kuna tal on eesmärk pigem joosta "kaalulangetavalt", siis sobib minu tempo hästi. Ja tegelikult ta arvas eile, et ma võiksin kohati veidi veel aeglasemalt joosta, siis pidavat see vastupidavust suurendama. Ma ise sellistel teemadel suht roheline.)

Suur ring täna. Kuna vihma ka veidi sadas, siis võtsin vastu otsuse, et panen kella jope alla peitu ja üldse jooksu ajal ei vaata. Üritasin siis joosta nii nagu tavaliselt. Algul kippusin paaris kohas veidi kiirustama (no ikka tuli kell meelde ), aga siis korrigeerisin tempot natuke ning lõppaeg näitab, et üsna õnnestunult. Tänane jooks on siis umbes täpselt selline nagu olid minu jooksud "enne kella". Ma nii rahul. Jooks ise siis siin. Minu "koduring". http://connect.garmin.com/activity/3039576

No comments:

Post a Comment