Friday, May 28, 2010

28.mai

Eilne jooks jäi ära, sest vastik külmetus oli naha vahel. Täna hommikulgi arvasin, et ei mingit jooksu, kuid õhtupoolikul tuli päike välja ja olemine oli ka veidi parem. Nii siis saigi toimuma avastusretk ümberkaudsetel tänavatel. Ma ei teadnud, kuhu lähen või kuhu välja jõuan, kuid see oli isegi omamoodi huvitav. Pulss oli ilus, tempo üllatavalt kiire. Kohati olin küll "eksinud" - Magdaleena haiglani jõudsin üllatavalt kiirelt, kui teiselpool platsi ALeCoq arenat nägin, siis olin küll üllatunud, sest enda arvates olin hoopis teises kohas. Tondi ülesõit tegi ka väikese üllatuse, aga natukese mõtlemise järel oli see isegi "peaaegu õiges kohas". :D Üleüldiselt oli mu tänane jooks stiilis "Follow the white rabbit" ehk maakeelde ümber tõlgituna "Ära raudteed silmist kaota". Koju jõudsin kiiremini, kui arvasin. Seetõttu keerutasin veel ümberkaudsetel tänavatel, et pool tundi ikka täis saada. Avastamisruumi on igatahes veel kõvasti. Kokku täna 5,12km ja aeg 31:51 connect.garmin.com/activity/34839893

No comments:

Post a Comment