Saturday, May 22, 2010

Maijooks

Kolimise saaga on enam-vähem edumeelselt suhteliselt lõpule jõudnud. Ning otse loomulikult oli esimese asjana peale pikka pausi vaja ikka võistlema minna. Leidsime, et lõpetajatele pakutav Soome laevapilet on kasutatav ja soodne ning nii ma end täna Maijooksu stardikoridorist leidsingi.
Esmakordselt kõikide võistlusjooksude jooksul, millest olen osa võtnud, tundsin stardist minnes, et tempo on minu jaoks aeglane. Teine kilomeeter oli üllatavalt väga kiire. Kolmas möödus suhteliselt lahedalt (joogipaus ). Siis avastasin oma pulsi. Aeglasemaks nagu ka ei osanud tempot lasta, sest enesetunne oli ju täitsa hea. Raske hetk tekkis veidi enne kuuenda kilomeetriposti juurde jõudmist. Ümberringi oli vaikus, ainult nohisevad naised ja vaiksed sammud asfaldtil. Päike siras lagipähe ning järsaku ääres polnud tuuleõhkugi. Kuid juba õige varsti sisenesime lauluväljaku alale ning hakas kostma finiši juures toimuv melu ning valjuhäälditest kostev jutt. Kokku siis 6,88 kilomeetrit ning aeg 40:42. connect.garmin.com/activity/34136849

Ühtegi tuttavat inimest mina jooksul ei näinud. Välja arvatud Anu Säärits, kes finišijoonel nagu eikusagilt mu ette ilmus. Kuna ma olin niigi punane nagu tomat, siis vast kohmetus väga välja ei paistnud. :)

No comments:

Post a Comment