Sunday, May 30, 2010

30.mai

Eilne õhtu läks nii käest ära, et ma ei jõudnudki kirja panna oma jooksukorda. Hommikul olime mehega asjatamas ning õhtupoolikul, kui ma lõpuks jooksma jõudsin, oli taas sadama hakanud. Iseenesest oli täitsa tore. Vihm oli selline... soe ja mõnusalt pehme. Vahepeal paistis veel päike ka ja siis olid värvid eriti ilusad alleedel...
Jooksu juurde tagasi tulles - järjekordselt andis tunda mu kehva orienteerumisoskus. Lasin mehel ekstra kella kanda tema jooksude ajal, et pärast kaardi pealt erinevaid võimalusi ja jooksuradu vaadata. No paningi endale mõttes väikese plaani kokku, kustkaudu minna. Plaan oli hea selle hetkeni kui jõudis kätte aeg seda täitma hakata. Nimelt arvasin ma, et ei märganud tänavat, kuhu keerama pidin ning keerasin ühest teisest (tegelikult siis hoopis varem kui plaanitud). Sealtkaudu sattusin ummiktänavale ning pidin teist tänavat pidi tuldud suunas tagasi liikuma. Mingil hetkel olin rahvusraamatukogu taga. Ilus kant. Välja jõudsin hoopis teise kohta, kui arvasin. Parkides oli kah segadus. Tegelikult ma lähen sellistes olukordades kiirelt närviliseks. Ma küll teadsin kogu aeg enam-vähem täpselt, kus ma olen. Aga mul ei olnud aimugi, kuhu minna, et jõuda sinna, kus ma tahtsin olla... Ja nii ma siis jooksin, samm ebalev, ja turtsusin. Tagasiteel ületasin endla tänava suurristmiku jõhkralt valest kohast, sest tahtsin koju jõuda ning kui keset ristmikku avastasin, et sinna suunda, kuhu ma minema pidin, ei vii ühtegi jalakäijate foori... No ma siis mängisin autot (pulss ja tempo kah ).
Aga täna olin tuju juba uuesti veidi parem ning perega jalutamas käies spekuleerisin mõttega, et Stroomi randa ja Paldiski mnt. ääres olevale kergliiklusrajale on kah vaid mingi kaks kilti. Kaks sinna, kaks tagasi ja mõned vahepeal "looduses"... Kui ma ära ei eksi, loomulikult. Aga eile siis 7,05km ja aeg 44:20. connect.garmin.com/activity/34962198

No comments:

Post a Comment