Thursday, March 28, 2013

27.märts - minu 7980

Tunnistan oma ignorantsust - tööl oli päris kiire enne puhkusepäevi ning käisime ühe pisipõnni sünnipäeval ka teisipäeval. Seega uudiseid ei näinud ja "põlistamise päeva" tulemisse ning olemisse ei süvenenud. Aga eile sattusin täiesti juhuslikult peale üleskutsele liikuda oma lemmikviisil vabaduse põlistamise päeva auks 7980m.

Nii me siis mehega koos läksime. Alguses, natuke üle kilomeetri kõndisin koos temaga, siis hakkasin vaikselt sibama. Oi, raske oli. Minu kunagine koolitee, mis pidi olema seitse kilomeetrit pikk, on muutunud. Proportsioonid on kuidagi hoopis teised. Väiksena oli teadmine, et kui oled Tombal, siis oled juba peaaegu Leisis kohal. Nüüd muudkui jooksen ja jooksen, juba Tomba... ja kell näitab kolm kilomeetrit ning natuke. :) Kui siis veel Veske künka otsa jõudes koerad hooga tulid, keerasin otsa ringi (kuigi paarsada meetrit oleks tulnud veel edasi liikuda). Mõtlesin, et äkki penide perenaine lahkub vahepeal hoovist ja päris ära söödud ka ei tahaks saada. Tuul ei olnud üldse eriti tugev, kuid tagasiteel pärituules joostes oli ikka hoopis teine tubakas: soe (peaaegu, et palav), no täitsa kevad. :) Nii et jah - jube raske oli. Aga positiivne ning energiatandev sellegipoolest. Alguspunkti jõudes tegin siis veel kiire kakssada meetrit teisele poole, et distants ikka korralikult kella peale saada. Ning siis oligi läbi. Ausalt öeldes - kolm kilomeetrit enne lõppu oli tunne, et ma olen täielikult mandunud. Ei ole väga kaugel see aeg, kus tempo 6:25-6:40 oli selline, mida sibades sain rahulikult juttu rääkida ja päris palju kilomeetreid tiksuda. Praegu on see minu "oi kui kiire minek ja pulss laes" tempo. Ja ma ikka veel mõtlen sellele, et kui ma ka kõik teised suvised võistlused jätan (ilmselt jätangi), siis Ultrale tahaks ikka minna. :)

Aga 7980 sai tehtud ja täna meelitab suur kevad ja erk päike juba uutele distantsidele. Eks vaatan - äkki annangi kiusatusele järele.

Kokku siis 7,99km ja 54 minutit http://connect.garmin.com/activity/289754220

2 comments:

  1. ups. Pole kuulnudki sellest 7980. Oleks ka võinud pikema otsa teha ju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ega ma ka täiesti pool-juhuslikult sattusin peale. :)

      Delete