Wednesday, August 21, 2013

20.august - Ma ei läinud tänavale, läksin ainult väravale...

Väike hommikujooks. Saaremaal on ikka märgatavalt lihtsam.
Plaan oli - Tutkule ja tagasi. Sõltuvalt tagasikeeramise kohast 5km. Võib-olla veidi rohkem...
Aga ristmikule lähenedes tuli mõttevälgatus, et väga ammu ei ole Pamma teed jooksnud. Peale silda meenus ka, miks ei ole. Selle kuiva ja põuaga ei ole kruusatee koht, kus oleks meeldiv joosta. Seega pöörasin siis vana lasteaia poole. Sealt üle sillakese ja pidin juba hakkama suurele teele tagasi minema... kui tuli mõte, et lippaks veel veidi põlluvaheteel. Sest ilus hommik oli. Kui oli natuke lipatud, sündis otsus, et lähen ainult põõsasteni ja siis keeran tagasi. Põõstaste juurest aga oli ainult natuke kurvini ning mõtlesin sinna minna... Kurvi juures aga selgus, et sealtkaudu läheb otse suurele teele ja sinna ma ju tahtsingi! Ainult et... Ma ise kuidagi arvasin, et jõuan suurele teele märkimisväärselt stardile lähemal... :) Kokku 6,85km ja 44min http://connect.garmin.com/activity/362835526

Mis eriti lahe - kui ma Muhu jooksule läksin tegelikult mõttega proovida, kas suudan selle distantsi nii läbida, et keskmine kiirus oleks kusagil 6:30-6:40 kilomeetrile (ja ega ma tegelikult ei uskunud, et suudan, sest viimasel ajal on jooksmine vaevaline olnud), siis eile hommikul oli selle jupikese keskmine kiirus umbes 6:25 kilomeetrile ja ei olnud sellist tunnet, et ma oleksin üleüldse suuteline kiiremini jooksma... :D

No comments:

Post a Comment