Sunday, August 11, 2013

11.august - Põud

Kui aus olla, siis pidi pealkiri olema "mõõnaperiood". Kuid kui sellele täpsemalt mõtlema hakkasin (nädal tagasi, sest ma ikka veel iga jooksu jooksmise ajal teen mõttes märkmeid, mida ja kuidas kirjutada, kuid siis lükkub see jälle edasi), siis sain aru, et mõõnast on asi kaugel. Ikka täielik põud...

Ja ometi läks juuli päris hästi. Veel eelmisel teisipäeval, 30.juulil:
Abikaasa läks lastele lasteaeda järgi ja viis poja rühmakaaslase sünnipäevale (mina ei oleks lihtsalt töölt jõudnud). Mina aga sõitsin töölt otse Järve metsa, et jooksma minna. Raske oli. Saaremaa lauskmaa ja pideva Veerennis tiirutamise järel osutus Järve terviserada üle mõistuse künklikuks pinnaseks. Ja mina ning künkad ei ole ju, teadagi, sõbrad. Aga surusin hambad risti ja sibasin edasi. Teise ringi keskel pidasin iseendaga sõnasõda - "lähen kolmandale ringile", "äkki siiski ei läheks kolmandale ringile".... Otsustasin jonnida ning pooleldi jõuga lihtsalt sundisin end kolmandat ringi alustama. Kolmanda ringi lõpupoole veidi arvutades selgus, et kui veel üks ring joosta, oleks 10km täis... ja igatahes neljandale ringile minna oli imelihtne. Päris lõpus tuli mulle isegi paar piiska ninale, kuid sajuks ei saanud nimetada isegi seda, mis autoga koju vurades autoakna märjaks tegi.
10,15km ja 1 tund 8min.  http://connect.garmin.com/activity/352574670

Ja seejärel... Seejärel tuli elu kogu oma "ilus" jälle vahele. Möödus kolmapäev, neljapäeval oleksin veidi tahtnud jooksma minna, kuid ei saanud. Reedel... Kell kümme ju enam ei lähe. Laupäeval olin juba enda ja kogu maailma peale nii parajalt tige, et samuti jäi jooks ära.
Pühapäev, 4.august:
Abikaasa hoolitses laste vanni ja magamamineku eest ning mina läksin jooksma. Üllatavalt kerge ja kiire jooks oli. Sibasin Filtri teel nagu ikka ja siis kergliiklusteed pidi Järve metsa, et natuke "mäestikuga" harjutada. Ja seejärel tuldud teed pidi tagasi. Mul on hea meel, et lõpus veidi kiirendada suutsin taas. Inimesi oli päris palju. Muusikamängija läks lõpus vussi - ja ma ei saa isegi aru, mis tal viga on - mingi osa muusikast kostab, kuid valdav enamus vokaalist on kuuldamatu. :S
12,4km ja 1 tund 21min http://connect.garmin.com/activity/353971951

Jah, pühapäeval see toimis, kuid kokkuvõttes selline lahendus meie jaoks ei tööta. Ma ei taha minna jooksma, kui see on "saame hakkama" variant. See peaks olema kõigile osapooltele vähemalt "ok" variant. Aga ei ole ju. :(

Kolmapäev, 7.august:
Sain põnnid veidi varem voodisse. Ajasin jooksuriided selga ja samale ringile, mis pühapäeval. Vaid pool tundi hiljem, aga... Esiteks oli söögist liiga vähe aega möödas ja algus oli raske. Teiseks hakkas hirmuäratava kiirusega hämaramaks minema. Järvevana kergliiklusteel pandi vähemalt lambid põlema, kuid Järve metsa jõudes selgus tõsiasi, et seal elektrile ei kulutata. Ausalt öeldes oli päris kõhe. Ja üsna kergendav oli sealt peale 2,3km jälle välja lipata.
12,15km ja 1 tund 20min.http://connect.garmin.com/activity/355100369

Reede, 9.august:
Tegelikult ei ole see õhtune jooksmine peale laste magamapanemist õige variant. Kui päeval töö juures kell 12 söön, siis ei jaksa ma õhtul teistele süüa teha ja ise mitte nosida. Kui ma aga söön poole kaheksa ajal (kui lõpuks vaaritamise lõpetanud olen), siis on jooksma minnes rakse.
Palav, kohutavalt palav. Mitte temperatuuri poolest, aga tuult ei olnud ja õhk ei liikunud. Suhteliselt ühtlaselt aeglased kilomeetrid, kuid sundisin end lõpuks raudteele tagasi jõudes vasakpööret tegema ning ka tagasiteel Filtrist läbi minema. Kolmel korral kukkus ka kümmekond udupiiska pähe, kuid ei mingit sadu jooksu ajal.
13,55km ja 1 tund 30min. http://connect.garmin.com/activity/356269763

Pühapäev, 11.august:
Lõpetasin parajasti hommikused pannkoogid, kui abikaasa tegi ettepaneku, et võiksin jooksma minna, kui soovin. Jätsingi siis pere hommikusööki sööma ja läksin väikesele ringile. Teadsin juba ette, et väga pikalt ei taha sibada. Ja mõnus kergendus oli teha lühike ots. Taaskord kuum-kuum-kuum.
6,2km ja 40min http://connect.garmin.com/activity/356970412

No comments:

Post a Comment