Sunday, January 19, 2014

19.jaanuar - Talv jõudis meieni

See nädal oli jälle keeruline ja andis mõista, et ega need plaanid ikka ei tööta nii nagu me sooviksime. Plaan siis oli jooksma minna teisipäeval ja neljapäeval. Esmaspäeva lõunast selgus, et mees on kodust ära teisipäeva varahommikust neljapäevani. Niipalju siis plaanist...

Aga tegime siis kiire muutuse ja läksin hoopis sama (esmaspäeva) õhtul sibama. Tempo hoidsin aeglase (see oli kerge). Tegin igaks juhuks veidi pikema otsa. 9,3km ja 1 tund 4min  http://connect.garmin.com/activity/431573371

Reedel helistas mees kümme minutit enne tööpäeva lõppu ja küsis, et kas läheb toob lased ise ära, ma saaksin jooksma. Aga no ei ole ma selline inimene, kes "kiirelt " reageerida armastab. :S Nõme nädal oli olnud, raske päev oli olnud... No ma ei reageerinud ilusti ja jooksma ma reedel ei jõudnud.

Laupäeva hommikupoolikul ajasin end õue. Ilm oli mõnus. Lund sadas veidi, samas oli päris külm. Aga jooksu ajal läks soojemaks - kui algul sõrmed veidi külmetasid, siis lõpus enam mitte. Ja see temperatuur, mille juures külmetamise/mittekülmetamise piir on, on kusagil 11-12 kraadi. :) Tagasi koju jõudes oli 10 koma millegagi ainult. Minnes oli 13 olnud. Nägin veel vaid ühte jooksjat. Seda ka alles tagasitulles, kui olin just jõudun lõpuni mõelda mõtte, et Järvevana äärsel kergliiklusteel ei olnud mitte ainsatki jalajälge... Aga see proua oli vist ka hoopis norrakas. :) Hea oli joosta, kuid parajalt libe oli ka. Just nendel hetkedel, kui jalg peaks vastu maad andma hoogu äratõukeks, libises tema hoopis tagasi. Kui keegi on näinud "Lumekuninganna" treilerit, siis ma nägin välja nagu põhjapõder Sven järvejääl. :D Aga ma olin vähemasti sama muhedas tujus nagu lumemees Olaf. :P Ja üleüldse soovitan ma soojalt seda multikat vaatama minna. See on täiesti suurepärane!
10,2km ja 1 tund 7 min. http://connect.garmin.com/activity/431573352

Täna jälle äratus suht varakult. Ei ole sinna midagi parata, et nädalavahetustel on neiu arvates õige aeg vara ärkamiseks. Tegin siis veel pisikese jooksuotsa. Muidu oli hästi mõnus ja vahva, kuid viimane kilomeeter oli puhas piin. Kõhtu lõi nii terava valu, et ma arvasin, et ei jõuagi koju. :S Aga noh, ükski tee ei kesta igavesti, vahel lihtsalt veidi kauem.
6km ja 42 min. http://connect.garmin.com/activity/432151697

No comments:

Post a Comment