Monday, September 26, 2022

26.09 - Sügis tuleb kukesammul

 Peale maratoni möödus nädal suhteliselt looderdades. 

Esmaspäevast reedeni vaid kaks pikemat kõnniringi (ühendatuna kasulikuga). Teisipäeval käisime Mustamäel Lidlis ja neljapäeval käisin pojaga Laagris Saue riigigümnaasiumi lahtiste uste päevadel. Maja on alles valminud ja võimaldati tutvumist. Sega võimalust ei saanud ju kasutamata jätta. Reedel lihtsalt niisama kõndimas.

Laupäeval pojaga Ülemistele basseini. Sulistasin natuke niisama ja siis kolm korda 300m ujumist. Vaata seda kella kuidas tahad - sellise tempoga ma kontrollaega ei jõua. Mehel palju häid nõuandeid, aga mina olen teadagi pika vinnaga. Hakkan ühe parendusettepaneku peale mõtlema ujumise ajal ning ajan kaks erinevat asja paigast ära selle käigus...

Pühapäeval käisime tüdrukutega söömas ja peale seda tegin ka tillukese tiiru basseinis. Lihtsalt, et organism harjuks mulistamisega.

Algas uus nädal ja lõpuks ometi jõudsin esmaspäeval ka trenni lõpuks. Päevane BoxBox oli täitsa mõnus vaheldus. Ja üllatavalt tühi. Ainult mina ja kaks noormeest lisaks treenerile. 

Teisipäeval ajasin oma ratta rõdult välja ja käisin natuke väntamas. See oli... hale. Ma ei jaksa. Isegi, kui tempo on olematu. Ja tempo oli olematu...

Kolmapäeva hommikul BodyBalance Virus. Bussid klappisid väga hästi, seega jõudsin tööle tagasi päris kärmelt. Uus kava on tiba võõras, aga ehk millalgi saab tuttavamaks ka. Tasakaalulugu on küll selline, et ma tunnen end viimase "karuna". Õhtul väike jooksutiir. Esimene peale maratoni. Joosta oli mõnus, kuid jaksu ei olnud.

Laupäeval käisime mehega taas Ülemistel ujumas. 

Ning pühapäeval tiba pikema jalutuskäiguga (kooku 17km) Rocca al Maresse basseini ning mullivanni. Olin päris mõnusalt vässa, kuid käisin siiski ka basseinist läbi. Esimese 50m peal oli tunne, et lõpetan ära. Lihtsalt ei jaksa... Aga surusin hambad risti ja vaikselt läks paremaks. Tempo ikka aeglane, kuid oma 600m sulistasin ära. Tehnika oli ka muidugi täitsa metsapoole. 

Ja täna - käisin NATO testi tegemas. :D 
Ise ka ei saanud päris täpselt aru, kust mul selline mõte. Aga MyFitness pakkus võimalust ja tundus, et... Miks ka mitte... Kaks minutit kätekõverdusi (mitte et jaksu niikauaks jätkunud oleks), kaks minutit kõhulihaseid ja 3,2km jooksu. Jooksu tulemus (punktiliselt) kõige parem, kuid samas olen selles kõige rohkem pettunud. Ajaline eesmärk maksimumpunktide saamiseks ei olnud minu vanusele üldse võimatu. Kuid... jooks oli skillmillil. Oleks olnud kasvõi tavalisel jooksulindil, siis ma oleksin ära teinud, kuid seda masinat ma natuke isegi kardan. Ja see oli issand kui raske! Kolme ala kokkuvõttes 198 punkti. Sõber google ütleb, et "Testi edukaks läbimiseks tuleb igas harjutuses saada vähemalt 60 punkti ja kokku vähemalt 190 punkti". Mis tähendab, et ma tegelikult testi ei läbinud. Sest kõhulihastes sain 51 punkti. Aga nüüd ma vähemalt tean, kuhu siit edasi püüelda on. Nii et kui ma NKK avalduse ära teen, siis järgmisel korral (aastal?) juba eesmärk kõigil aladel vähemalt 60 punkti saada. :)

No comments:

Post a Comment