Friday, February 19, 2010

19.veebruar

Oii kuidas ei oleks tahtnud täna sportima minna... (seda tuleb öelda samasuguse häälega nagu Pikne ütles kohtusaalis Sallyle "Oiiii kuidas õhtusöök ära jääb...") Ma olen hommikust saadik olnud "ära puutu, hammustab" tujus. Ja ilm on ka muidugi super. Õigest bussist jäin maha, sest unustasin mehelt kuupileti võtta ja tormasin tagasi. Teisega sain linna ning siis sõitis troll nagu tigu. Kolm minutit enne minu "hommikuaja" lõppemist astusin siiski spordiklubi uksest sisse.
Jooksurajal panin ajapiiri peale - 35 minutit, seepärast on seletustes natuke aeg ning kilomeetrid segamini, kuid üldiselt nägi jooks välja siis selline: Esimene kilomeeter tempos 10,5, siis kaks kilomeetrit tempoga 10,0, kaks kilomeetrit tempoga 9,5 ning siis tempoga 9,0 (umbes 500 meetrit) ning minut enne lõppu tempo 13,5. Kokku siis 35 minutit, 5,75 kilomeetrit. Nurk kogu jooksu vältel 2%.
Kojuminek oli veel omaette elamus. Kuna tuisk järjest kogub hoogu, siis troll ikka ulgus igal tõusul ja paigastminekul. Aga kohale me jõudsime. Koduuksest sisse astudes olin ma nagu lumememm.

Ja küsimus targematele: Mu lemmik jooksurada räägib minuga inglise keeles ja enamasti saan ma temast aru ka, aga on üks "infoühik", mis jääb mulle mõistmatuks. Jooksu ajal näitab masin aeg-ajalt selle hetke kiirust, aega lõpuni, kulutatud kilokaloreid ja muud sellist. Ning muu hulgas jookseb ekraanilt läbi veel üks number, millest ma ei oska midagi arvata - mets. Ilmselt on see siis lühend. Kui jooksu alustasin, siis tempole 10,5 ja kõrgusele 2% näitas masin "11,8 mets". Mis asi see võiks olla?

No comments:

Post a Comment