Monday, February 22, 2010

22.veebruar

Enne tunni algust kiirelt jooksurajal. 1,7 kilomeetrit. Poolteist kilomeetrit tempoga 10,5 ja siis lõpuni tempoga 13,0. Aeg natuke alla kümne minuti. Siis ruttu pessu ja basseini.
Täna osalesin SeniorsAqua tunnis. Mina ja treener olime ainsad, kellel vanust alla kuuekümne. Aga kuna sinna tundi on oodatud lisaks seenioritele ka algajad, siis olin õiges kohas. Ainus erinevus - kui tavaliselt olen mina vesiaeroobika tunnis kõige madalamas otsas (sest kõik on tavaliselt sügavamas vees), siis täna olid tädikesed madalas otsas pundis ja mina laiutasin poole basseini peal sügavamal kohal. Täitsa mõnusa koormuse andis hoolega kaasa tehes.

Pärast veel kakskümmend minutit pojaga suplemist ja siis koju. Kui koju jõudes piiga sülest ära panin, siis olid käed päris pehmed.

No comments:

Post a Comment