Tuesday, February 7, 2012

7.veebruar - Tatitõbi

Eile oli ujumine.
Oi kuidas ei oleks viitsinud minna. Sest meeletu nohu ja väsimus on. Aga väga mõnus oli minna. Sest suslikud olid täitsa väsitavad ja jorisesid kah veidi.
Soojenduseks oli 200m. 2*72m krooli ja 25m seliti.
Põhiülesandeks 4*400m intervalliga 45. 100m IV tsoon, 100m III tsoon, 100m II tsoon ja 100m IV tsoon. Oli nii ja naa. IV tsoon ei ole minu jaoks. Ma ei ole kiire seda ujudes, aga sahmerdan ning pulss läheb üles. Ja mulle ei meeldi see sahmerdamine. :S Aga iseenesest on pikk ujumine tore ja saja meetri kaupa tsoone ujudes ei lähe lugemine ka sassi. Esimese neljasaja peal jäin Priidust 50m maha. Sealt edasi läks mugavalt: tema oli 50m ujunud, mina lõpetasin puhkepausi ja läksin järgi. Kui mina läksin viimasele ringile, alustas Priit puhkepausi ning mina puhkasin tema esimese ringi ajal. Niimoodi oli ka stiimul punnitada. :) Saltopöörded tulid omal kõveral moel (mitte nii nagu peab, aga nii nagu mina teem :P) välja ning ka käte-jalgade asendit püüdsin veidi jälgida.
Lõppu veel 2*100m krooli jalgu abivahenditeta. Pidi olema kolmandas tsoonis, aga seda ma küll aru ei saa, kuidas on võimalik ainult jalgadega kiirelt edasi liikuda. Nii et ma ei lasknud end väga häirida rahulikust pulsist - tegutsesin rohkem lõppujõudmise nimel. :)

Täna olen haige pojaga kodus istunud ning sama jätkub homme. Seega trennivaba.

No comments:

Post a Comment