Wednesday, February 1, 2012

02.veebruar - Ise tubli

Esmaspäeval oli ujumine.
Soojenduseks 4*100m. 50m krooli, 25m seliti ja 25m vesipalli krooli. No ausalt, see vesipalli krool tekitab mus tunde uppuvast kassipojast. Pulss tõuseb, võhm saab otsa... Esimese krooli ajal tegin saltopöörde nagu nõutud. Ülejäänud kolmesaja meetri ujumise ajal tegelesin hingamisega ning uhkeks pööramiseks ei jagunud mingit energiat.
Seejärel pikk ujumine. 1500m. Saltopööretega, rahulikult, pulssi hoides (ette kiirustades sain ma lõpus veidi kiita, et olin pea ainuke, kes pulssi hoidis - teised olevad kihutanud nagu auruvedurid, ise näost punased. :P). Sain sellega hakkama, oli mõnus. Vahelduva eduga mõtlesin isegi käte ja jalgade tööle. Ning isegi saltopöördest tekkiv pööritustunne hakkas mingil hetkel kaduma - peaaegu nagu normaalne asi. :) Kella panin tööle. Ei ole küll väga lihtne ujumise ajal nuppe vajutada, aga enam vähem sain hakkama. Panin vaheaja kinni siis iga kolmesaja meetri järel (ja jube hea oli väikestel segadushetkedel kella pealt aru saada, kas olen ujumisega nii kaugel kui arvan või lähemal-kaugemal. :) Kuna ma seda kella tegelikult käsitleda ei oska (mehe iidvana Polar - aga see-eest veekindel), siis tagantjärgi ma "ringiaegu" siiski praegu kribada ei oska, kuid koguaeg selle 1,5km läbimiseks oli mul tibanats alla 40min.
Siis veel mõned ringid lõdvestust ja oligi tund läbi.

Edit: Kõikvõimas internet andis mulle kella manuaali (mis on küll ülikeeruliselt kirjutatud) ja sain ajaloost oma ajad kätte. Midagi "hüppamisväärset" tulemustes ei ole (kusagil võistlustel pärjaks uhkelt viimasel kohal), aga ma ikkagi rahul. (aeg sai kinni lükatud peale kuue otsa ujumist ja saltopöörde tegemist - teise-kolmanda tõmbe ajal):
Esimene 300m - 7:37 keskmine pulss135, max 141
Teine 300m - 7:54 keskmine pulss 137, max 149
Kolmas 300m - 8:04 keskmine pulss 136, max 138
Neljas 300m - 8:06 keskmine pulss 135, max 140
Viies 300m - 8:06 keskmine pulss 132, max 137
Natuke isegi üllatunud - ma arvasin, et pulss oli madalam (või noh - ta oleks pidanud madalam olema...)

Täna ÜKE'sse minek ei õnnestunud. Taas oli mõlemal lapsehoidjal miskit ees. Aga olin tubli ja käisime ennetavalt hommikul spordisaalis. Proovisin umbes sama loogika järgi teha nagu tavaliselt trennis teeme: veidi soojendusjooksu, venitused, painutused, jooksuharjutused (mida tegin isegi püüdlikumalt kui Liiliani järelvalve all), staatilised harjutused (mida tegin nõrgemalt kui ühistrennis) ja veel natuke jooksu ja mõnulemist. Kokku natuke üle tunni aja usinat tegutsemist.

No comments:

Post a Comment