Thursday, February 23, 2012

23.veebruar - Liimist lahti

Olen jah liimist lahti. Ja mitte üksi mina. Mu arvuti on ka. Mis on põhjuseks, et isegi need vähesed sportimise korrad, mis tehtud, ei saa kuidagi kirja pandud (internet sunnik venib nagu kaameli tatt :S). Aga täna teen tagantjärgi lühikokkuvõtte. Pikka ei saa teha - mälu pole ka enam see, et kõike kinni peaks. :P

9.veebruaril, neljapäeval - ÜKE
Oli nagu tavapärane üke ikka. Ainus mainimisväärt asi, jooksime neli kilomeetrit IV pulsitsoonis. Ehk siis kilomeeter kiiret, umbes kolm minutit (mina tegin poolteist areeniringi) aeglast ja järgmine kiire.
1.kilomeeter - 5:11, keskmine pulss 160
2.kilomeeter - 5:04, keskmine pulss 168
3.kilomeeter - 5:14, keskmine pulss 167
4.kilomeeter - 5:13, keskmine pulss 166
http://connect.garmin.com/activity/151857864 Kokkuvõttes olin rahul. Tempo ja pulsi koostöö üle toopäev kurta ei saanud. Minu kohta hästi.

11.veebruaril, laupäeval - ujumine
Soojenduseks oli 400m. Milles ma natuke viilisin. Mitte distantsiliselt, aga tehnikaliselt. Igas sajas pidi olema 25m delfiini. Aga mu käed ei liikunud niimoodi ja siis ma liikusin umbes delfiini ja konna-koera vahepeal. :P
Seejärel oli pikk ujumine: 1,5km. Viiesaja meetri kaupa olid ka pulsitsoonid jagatud, kuidas ujuda, aga seda ma enam ei mäleta kahjuks. Oli tore, sain hakkama. Lõpus kippusid käed väsima (sain aru, kui keerelt ja valesti nad liikuma hakkasid).

13.veebruaril, esmaspäeval - ujumine
Algas puhkenädal. Ma lähen puhkenädalatele juba mõnda aega vastu hirmuga, sest siis on põhitähelepanu kõrgel pulsil ja tehnikal ja kõrge pulss... nojah, vana joru... kõrge pulss ei ole minu jaoks.
Distantsiliselt läbisin toopäev tubli kolmandiku vähem, kui rahulike pikkade ujumise trennides (umbes 1200m vaid), aga see oli tõeliselt kole.
Juba soojendusega - 300m. 3*100m nii et 25m vesipalli krooli, 25m käed rusikas, 25m üle kolme hingates ja 25m kiirenevat. Ja ma puhkasin vahepeal! Sest ma lihtsalt ei jaksanud. Siis 600m - osaliselt käte harjutust (25m kaupa), osaliselt liuglemise harjutust. Hingama pidi üles, mitte kõrvale. Ja mina jälle ähkisin ja feilasin täiega. :S Ning siis 300m krooli jalgu (ilma lauata). Ausalt, tol õhtul basseinist välja ronides oli mul hea meel, et tund läbi ja ei olnud tunnet, et tahaks veel ja tahaks jälle...

15.veebruaril, kolmapäeval - jooksmas
Selleks hetkeks oli juba selge, et läheme Saaremaale ning üke ja laupäevane ujumine jäävad ära. Seega tahtsin vähemalt midagigi asenduseks teha, kuid see oli ebaõnnestunud tegemine. Ilm oli ilus. Üks parimaid, mis viimasel ajal olla saanuks. Aga enesetunne oli tappev. Jooksin aeglaselt (mida on ka tempost näha :P) ja pulss oli (imede ime selgus pärast arvutist, jooksu ajal ei jälginud) tegelikult täiesti normaalne (vaid veidi kõrgem, kui võiks olla), aga olemine oli selline, nagu olnuks pulss kogu aeg punases. Ja silmade eest kiskus kah veidi kirjuks. Spekulatsiooni korras arvan, et äkki oli vererõhk normist jällegi madalam, sest ma pole viimasel ajal nii stabiilselt oma vererõhu-parandamise-hommikukohvi joonud. Äkki (ehk?) oli see ka osalt esmaspäevase kohutava trenni põhjus? Kokku tuli siis 6,25km, aega läks 46min http://connect.garmin.com/activity/151857862

19.veebruaril, pühapäeval - ujumine
Et päästa mis päästa annab, käisime mehega Leisi ujulas. Rahvast oli mõnusalt vähe ning need kes olid, lustisid kummirõngaste ja muu tiluliluga kahel esimesel rajal. Mis tähendab, et meile jäi kummalegi oma rada ujumiseks. Alustuseks suplesin ja soojendasin veidi (äkki oli 300m?), siis ujusin lihtsalt 500m proovides tehnikale mõelda. Siis lasin mehel aega võtta, kaua ma 25m ujun (sest laupäeval olid teised trennis 25m aja peale teinud). No ikka oma tuntud "headuses" umbes 22-23sek. Ja ma ometigi hingan vaid 2 korda selle 25m peal. Lihtsalt tõmbes ei ole jõudu ja minekus ei ole kiirust. Mina tean, mina aktsepteerin. Kui ometigi treenerid kah aktsepteeriksid, et ma ei käi trennis mitte selleks, et võistlema minna, vaid selleks, et veega sõbraks saada... Siis veel 500m rahulikult. Natuke niisama lullilöömist ja oligi kõik.

20.veebruaril, esmaspäeval - ujumine
Soojendus oli 400m. Oli suht raske, aga suutsin vähemasti ära teha. :)
Seejärel pikk ujumine. Ülesanne oli 1km abivahenditeta (750m III tsoon, 200m III+ tsoon ja 50m IV tsoon) ja seejärel 1km samamoodi, ainult et labade ja punniga. Teisest kilomeetrist jõudsin 750m tehtud. Siis sai aeg läbi. 50m suplust ja tund läbi.

22.veebruaril, kolmapäeval - jooks
Peale piiga lasteaeda viimist väike ring ümberkaudsetel tänavatel. Suht-koht libe oli, kuid mitte väga hull. Ning samuti ei olnud veel väga jubedalt märg, sest öösel olid miinuskraadid olnud. Paraja naljana olid kõige koledamad varasematel päevadel ideaalses korras olnud kõnniteed, sest asfaldini puhtaks aetud kõnnitee oli sulaga paraja veekihi peale saanud ning täielikuks liuväljaks muutunud. Kehvasti aetud ning lihtsalt sissetrambitud kõnniteedel oli jalal palju kergem toetuspunkti leida.
Samuti ei olnud just hea jooks. Enesetunne siiski parem, kui eelmisel korral ning mida kilomeeter edasi, seda paremaks muutus. Neljanda kilomeetri käigus hakkas tunduma, et tegelikult on peaaegu mõnus. :)
Kokku siis 6,87km ja 46min http://connect.garmin.com/activity/151857859

No comments:

Post a Comment