Thursday, March 1, 2012

1.märts - Tasa, tasa...

...umbes nii ma praegu toimetangi.
Esmaspäeval oli ujumine.
Soojendus 6*50m. Krool, seliti, rinnuli ja kordus. Rinnuli kulges väga aeglaselt, kuid kulges.
Seejärel pikk ujumine: 6*250m 15sek intervalliga. Esimene kord ilma abivahenditeta, siis punniga ning punni ja labadega ja uuesti sama ring. Lõpetuseks tegid poisid veel paar kiirendust, mina sulistasin 100m suplust. :)

Täna ÜKE.
Tavaline nagu ikka. ÜKE osa minu jaoks raske. Nagu ikka.
Pulsijooks oli 30min. 5min II tsoon, 5min III tsoon ja 5min IV tsoon ning uuesti sama ring. Oli mõnus. IV tsoonis oli isegi selline tunne, et lippasin juba küll, aga pulss ei tõuse. :P Teise korduse II tsooni jooksuosa oleksin pidanud veel vaiksemalt võtma - Üldiselt näitas mulle tsoonis püsimist küll, aga kuna umbes minut läks pulsi õigesse tsooni "kukkumiseks", siis keskmine tuli löögi võrra kõrgem, kui oleks pidanud. Siiski olen rahul. http://connect.garmin.com/activity/153985971


Ja peaaegu oleksin unustanud - eile oli järjekordne etapp trepijooksusarjas. Seekord täpsuse peale. Ma läksin väga haledalt lörri omadega. :D Igatahes on plaan järgmiseks korraks endale kaaslane leida ja võistkonnana kiiruse peale proovima minna. Kui keegi on huvitatud, siis 18.märts, pühapäev, kell 12 Postimehe majas (oli vist mingi 12 korrust...). :)

No comments:

Post a Comment