Wednesday, March 21, 2012

21.märts - Swisshotelli trepijooks

Täna oli järjekordne trepijooksu etapp. Seekord siis eriüritus Swishotel Vitality Day raames.
Alustuseks oli päris naljakas see, et segamini olid siis dressides-tossudes osalejad ning lipsustatud-lõhnastatud härrasmehed, kes muidu hotellis sehkendasid ja asju ajasid. Telekaameraid ja fotoaparaate oli ka üksjagu.

Kõigepealt startisid Kerttu Jukkum, Teele Viira ja... äkki oli Aleksandra Zeregelia? Ja siis võisid minna kõik, kes valmis, sel hetkel, kui tundsid, et on valmis.
Mis seal ikka pikalt jokutada - ajakiip masinasse ja sibama. Viis korrust - esimene noormees on mu'st möödunud. Tänu temale tuleb meelde, et vaheajapunktides tuleb ka kiip masinasse torgata. Aeg 46 sekundit.
Kaheksandal korrusel kisub jamaks - kuidagi kõrged korrused. :P Jõuan kümnendale. Viie korruse aeg 58 sekundit.
Viieteistkümnes korrus. Viie korruse vaheaeg... 1:28. Oma osa on siin pool korrust varem olnud joogipunktil, kus ma end mõnusalt tundsin. Toetasin tagumiku vastu seina ja ajasin juttu ja jõin maitsvat vett. :)
Kahekümnes korrus. Samuti pakutakse vett. Võtan topsi kaasa ja astun edasi. Viie korruse vaheaeg 1:06.
Kahekümne viies korrus. Taganttulijaid enam eriti ei ole. Ja mulle tuleb pähe, et oleks pidanud kahekümnendal lõpetama. Sest kui kõik tormavad üles välja, oleksin ma ju seal esimene olnud. :D:D:D Viie korruse vaheaeg 1:03.
Ja siis ongi lõpp. Nagu presidendi vastuvõtule oleks sattunud - telekaamerad, vähemalt kaheksa fotograafi... ...ja punane töntsil sammul trepist üles lontsiv mina. :) Viie korruse vaheaeg 58 sekundit.
Enesetunne päris mõnus. Kuigi väike veremaitse on kurgus. See vist on treppide puhul paratamatu kaasnähe. Koguaeg 6:19. Õepoeg oli kogukokkuvõttes esimene. Aeg oli igatahes alla nelja minuti. Eks ta ole mu'st poole noorem ka. :P


Ja 23.aprilli õhtul on Teletorni trepijooks! Ainult 21 korrust. Aga see eest 170m kõrgustesse. Mõnna!

No comments:

Post a Comment