Saturday, March 10, 2012

10.märts - Tavapärased trennid

Neljapäeval oli ÜKE.
Kuna Liilian on lastega Taanis võistlustel, siis olime Ralfiga. Vahel on hea, igaüks pöörab erinevatee asjadele tähelepanu. Jooksuharjutusi tegime osalt samu, osalt teistsuguseid ja osalt teistmoodi. :) Liilian ei luba kunagi kiirustada, Ralf ütles, et "kiiresti, kiiresti!". :)
Kes olid vahepeal tõbised olnud, tegid üheskos harjutusi, meie pidime tegema intervalljooksu. IV tsoonis. 1km ja ring pulsirahustuseks, 2km ja ring pulsirahustuseks ning 3km. Eesmärk oleks olnud, et teise kiire jooksu kilomeetri keskmine ei oleks üle 5sek aeglasem esimesest ning kolmanda keskmine omakorda mitte üle 5sek aeglasem teisest.Ma ei olnud just eeskujulik ülesande täitja. Esimene kilomeeter läks kuidagi liiga hästi: pulss ei tõusnud kuidagi ja tempo läks päris kiireks. 4:48 ja keskmine pulss 160 (tegelikult algab mu IV tsoon 162 löögi pealt). Väike sõrk ja kaks kilomeetrit. Tempo kaotus jõhker: keskmine 5:03, keskmine pulss 165/168. Väike sõrk ja kolm kilomeetrit. Siin olin veidi edumeelsem. Jälgisin vaid seda, et üle ülempiiri (176) pulsiga ei läheks. Keskmine tõusis lubatud piires: 5:08, keskmine pulss 170/173/175.
Ja poisid tõid meile naistepäeva puhul Rafaellosid, nii et venituste ajal sai kalorid topelt tagasi mugitud. :D

Täna ujumine.
Soojenduseks 200m vabal valikul. Mina tegin krooli.
Seejärel 600m. 25m vesipallikrooli, 75m krooli, 25m käed rusikas, 75m krooli, 25m sõrmede vedamist, 75m krooli ja sama uuesti.
300m kätele: punn jalge vahel ja 25m kaupa käed üleval, käed keskel, käed all ning käed rusikas ja see siis kolm korda läbi.
Lõpuks oli ühe töö 25m, 75m krooli, 50m seliti ja siis sama teise käega. Oleks tulnud teha 2 korda see ring läbi, kuid ma ei jõudnud. Teisest ringist sain tehtud vaid esimesed sada meetrit. Siis 50m suplust ja välja.
Aga Dea ütles, et mu kehahoid on paremaks läinud. Tuju tegi heaks. :)

No comments:

Post a Comment