Wednesday, March 7, 2012

7.märts - Vesi, vesi ja veelkord vesi

Laupäeval oli ujumine. Kuna toimus Pirita Open 2012, toimusid trennid varem. Mina läksin üheksasesse trenni. Dea pani kõva tambi peale. Soojenduseks 400m ja siis 6*250m. Vaheldumisi III ja IV tsoonis. Kuna mul teadaolevalt kiirus pikal maal palju tsooniti (ellujäämise huvides :P) ei erine, lihtsalt ähin ja rapsin veidi rohkem ja pulss tõuseb, siis oli pidevalt selline tunne, et mu'st "ujuti üle". Aga eks sellist kogemust on kah tarvis. Muidu peaksin suvel ilmselt ootama, kuniks teistel 50m ujutud, enne kui võistlust alustada saaksin. :D

Peale ujumist siis Pirita Openit pildistama. Meie omi oli palju - kõik teateujumises. Ainult Liilian osales igal alal - 25m vabalt, 50m krooli ja talitriatlon (ok, olgem ausad, triatloni tegi Siim ka). Ja teates siis 4 võistkonda meilt. Kuna mina kuulun kategooriasse "vesi alla +25 kraadi on külm", siis oli see ikka siiras austus ja hämming, mis mus pidevalt üle kees, vaadates rahvast üksteise järel jõele raiutud jääauku ronimas ja ujumas. Megatublid ikka. Mina sain kaameraga ümber augu keksides veidi külma. :P

Esmaspäeval samuti ujumine.
Soojenduseks 4*100m. 50m krooli, 25m seliti ja 25m kiirenevat.
Ja seejärel "töökäsk" - 1500m IV tsoonis... Haa-haaa. :D Jaksan ma jee. Aga ma tegin oma parima. Ma ujusin 1500m, Liilian võttis aega. Ja ma ujusin seda nii nagu ma jaksasin. Jätkem mainimata selle, et rahulikku II tsooni ujumist teinud Priit möödus mu'st paar korda... :P Aga aeg 34:40 ja ma olen rahul.

Täna siis pidasime streigipõhi ja käisime lastega Nõmme ujulas. Algul tegelesin suslikutega lastebasseinis ja siis 1000m krooli. Alguses oli paar otsa tunne, et ei oska ja ei saa, aga kui 500m (esialgne plaan) tehtud sai, läks kuidagi ludinaga edasi. :)

No comments:

Post a Comment