Thursday, July 11, 2013

10.juuli - Mõnus õhtune sibamine

Alustades algusest - põhjus, miks mul sageli on ei-taha-jooksma-minna-meeleolu, on suurima tõenäosusega mu iseloomus. Seda, et ma tõesti ei taha jooksma minna, ei juhtu just eriti sageli. Aga kui töö juures on olnud väsitav päev... Ja siis liikluses igasugused **** ette satuvad (halbadel päevadel oleks neil nagu aeg kinni pandud, et minuga ühel ajal samale trassile sattuda)... Ja siis veel kodus mingi jama on või põnnid pahandusi teevad... Siis ma olen kuri-kuri-kuri. Ja kuigi ma tegelikult tean, et joostes läheks kuri-olemine minust välja (vähemalt osaliselt), siis sageli on just see kuri jonn see, mis mind jooksma minemast takistab. Need siis korrad, kus ma tõesti rajale ei jõuagi. Aga jah, sageli ma siis lihtsalt turtsun, kuidas ei viitsi ja ei taha ja... Ja lähen ikka. :D Ühel või teisel põhjusel.
Kuna ma jooksen puhtalt oma lõbuks ja enesetunde järgi, siis ilmselt ei olegi olukorda, mil ma viriseksin selle pärast, et olen "üle treeninud". Kui ikka tunnet ei ole, siis jooksma ei lähe.

Eile oli plaan pulsivöö peale panna. Noh, et näidata, et ma ei vihka teda ühtigi. :P Meelde tuli see umbes täpselt siis, kui kell oli satelliidid üles leidnud ja ma olin sibama hakanud. Ja no tagasi minema ma kah ei hakanud.

Hea oli rajal olla. Päeval töölt lahkused oli mul külm. Kraadiklaas näitas 22 kraadi, kuid oli vastikult jahe tunne. Kuid õhtul oli mõnus. Peaaegu suurepärane ilm jooksmiseks.

Nii ma siis sibasin ja mõtlesin omi mõtteid. Tempot proovisin kolmandast kilomeetrist alates enam-vähem hoida. See tähendab, et natuke raske oli, kuid väga ennast tagant ka ei pressinud. Pigem oli nii, et ühe õla pealt ütles inglike: "Võid võtta küll veidi aeglasemalt kui vässa oled". Ning teiselt õlalt sosistas kuradike: "Aga natukese ja pärast pane ikka jälle hoogu juurde ja samm kiiremaks!" :) Nii et jah - oli parajalt raske, kuid mõnusalt hea. Lõpus hakkas janutama, sest joogipudelit mul loomulikult kaasas ei olnud. Aga see eest sattus viimasele kuuesajale meetrile just paras lugu taustaks - kohe kerge ja hea oli lõpuspurti teha. :)

12,6km, 1 tund 22min http://connect.garmin.com/activity/340552818

No comments:

Post a Comment