Thursday, March 17, 2016

17.märts - Ilmateade ei eksi, ilm eksib...

...ütles keegi kuldsed sõnad selle kohta, et märtsi lõpus lubatud +14° asemel lubatakse nüüd hoopis -17°... Ilmselt kipub see nii olema jah.

Aga see nädal on olnud päris ilusad ilmad.
Teisipäeval oli tirts issiga ujumas ja seega läksin jooksma. Kell ei suutnud kuidagi satelliite kätte saada - muudkui vilkus kahe ka kolme pulga vahet. Kui mul mõne minuti pärast külm hakkas, käega lõin ja jooksma hakkasin (mõeldes, et vahet pole sellest distantsist, vähemalt aja saab kirja), siis selgus, et satelliidid olid tegelikult korrs ja toimis nagu peab. Ei oska arvatagi, miks ta seda varjata otsustas... Kindaid läks tarvis, lühikesed püksid olid hea valik. Jopegi sai lõpus lahti tehtud ja selja taha sõlme seotud, et liiga palav ei oleks. Aga vot mütsi unustasin maha ja sellest tundsin natuke puudust. Liiga külm peal ei olnud, aga kui oled ikka harjunud mütsiga käima, siis ei tasu seda nii järsku ära jätta.
Esimesed paar kilomeetrit olid jälle päris rasked. Siis läks mõnusamaks ja Järvevana sirge peal oli päris vahva.

Kolmapäev. Mees pakkus, et toob tirtsu ise aiast ära. Mina ei pidanud üldse jooksma minema, sest kaks päeva järjest juba sibatud. Aga ilm oli imeilus ja... ma ikkagi läksin. Oi-kui-raske oli. Vahepeal oli veidi mõnusam, kuid tempo oli aeglane ja enesetunne veidi sant. See sai samas mitmekordselt kompenseeritud kuue soojakraadi ja imelise päikesega. Tööl - istudes seljaga akna poole, maja põhjapoolses küljes, ei saa just eriti ilma nautida.

Täna oli taas tirtsu ujumistrenn. Jooksma minna ei jaksanud (päikest ju polnud), rattal sadul valel kõrgusel ja ise ma seda ümber kruttida ei jaksa (pealegi ei kuulu see mehe vana ratas mu lemmikute hulka). Nii ma siis läksin hoopistükkis ujuma. Vesi kippus veidi ninna küll jälle lõpupoole, kuid kilomeetri sain ilusti tehtud ning positiivne oli see, et jalg ei läinud lõpus krampi (viimasel ajal on see ikka stabiilselt kusagil millalgi peale seitsetsadat meetrit toimunud).

Homme ma ilmselt ei spordi. Või noh, oma sada kükki õhtul enne magamaminekut. Aga see pole nagu sport.

No comments:

Post a Comment