Tuesday, January 2, 2018

02. jaanuar - Aasta lõpp. Kas millegi uue algus?

Mulle ei meeldi uusaastalubadused. Ja ma ei ole neid ka kunagi andnud. Nii ka seekord. Kuid ehk väike aastalõpu mõtteke?

Kui jõululaupäeval Saaremaale minekuks asju pakkisime, pidasin iseendaga retoorilist vestlust: "Jooksuasjad... Ei vist ei ole mõtet. Ma nagunii ju ei lähe jooksma...". Mees julgustas, et võiks ikka võtta, et auto ju tassib. Ja nii ma üle mitme kuu jooksuriided kapist välja sikutasin.

Ja sibama ma Saaremaal läksin. Kuna vennas on hetkel minu jaoks kaugelt liiga heas vormis, siis läksin üksi.
Olgem ausad - jaks ja vastupidamine on olematud. Neli kilomeetrit olematut tempot on rohkem kui liiga palju mulle hetkel. Peaksin ilmselt ka pulsivöö välja otsima. Aga igatahes välja ma läksin ja tunne oli kokkuvõttes hea.
Teisel päeval sisuliselt kõndisin vahepeal ja üritasin end filosoofiliselt lohutada, et aeglane on mõttekas olla. Et kui ma oma vasttärganud "jooksutahteidukese" lihtsalt üle torman, siis teda kuu aja pärast jälle ei ole...

Täna oli uue aasta esimene sibamine. Mõnes mõttes kõige raskem. Pikk tee koju ja kui peale kuute lõpuks kohale jüuad, siis uuesti välja pi edasse ja külma kätte minna... Kui veel perele ennem söök valmis teha, annab ka oma tühi kõht märku ja veel veidi raskem on uksest välja saada. Aga ma siiski läksin. Uhke enda üle.
Tuul oli minnes vastu, mistõttu kolmsada meetrit ennem tagasikeeramist ma puhtalt kõndisin. Aga tagasitee oli mõnevõrra kergemgi.

Ja väike osa minust mõtleb, et kui ma nüüd tubli olen, siis äkki oleks juunis tore taas Laulasmaale minna... :)

Nii et igatahes ma proovin nüüd uuesti netu-natuke ree peale saada.

No comments:

Post a Comment