Wednesday, January 10, 2018

10. jaanuar - Minus vist ikkagi on veidi logistikut

Eile tahtsin ma jooksma minna. No päriselt. Vaatasin päeval aknast välja ja olin kindel, et õhtul lähen sibama. Töölt lahkudes arvasin, et lähen sibama. Aga siis 18 jälle ei tulnud rohkem kui veerand tunni jooksul. Ja kui tuli, siis istus bussi keskel üks "võluv haisupallike". Ja selleks hetkeks, kui majaukse juurde jõudsin, teadsin ma täpselt, et mina enam tagasi välja ei tule. Ja see tegi ühelt poolt vastikult pahaseks, et nii äpu olen, aga teiselt poolt surusin hambad risti ja andsin alla peas taguvale mõttele: "Ma EI TAHA minna!". Ja ma ei läinudki.

Täna vaatasin päeval töö juures aknast välja nin mõtlesin, et tore oleks õhtul jooksma minna...
Ühel hetkel sündis mu peas geniaalne logistiline plaan, mida mehele tutvustasin (kuna temal oli oluline osa). Arvas, et hea plaan. Kui aus olla, siis paar tundi hiljem ma juba kahetsesin seda veidi, kuid enam ei olnud võimalik rattaid seisma panna.
Niisiis ronisin ma rongi ja sõitsin Kitsekülla. Jalad selga ning Kristiine keskuse poole. Lilleküla peatuses võttis mees mind "rajalt maha". :) Koos Kristiinesse, saime poest piima ja leiva ning mina vahetasin riided. Siis juba kahekesi koos uuesti rongi peale. Mees vaeseke oli nagu koormaeesel - tema sõitis koju, mina väljusin Hiiul ja hakkasin sealtkaudu kodu poole sibama. Esimesel kilomeetril konsulteerisin telefoni teel tirtsu, kelle oli kodus "niiiiii igav". Kadaka teeni välja jõudes oli väike probleemike, et kergliiklusteelt Kalda tänavale pääseda, kuid sain hakkama. Teine dilemmakoht oli siis, kui tahtsin Harku metsa lõigata. Keegi oli aiad ette ehitanud. Aga pääsesin ka sealt läbi. Rännaku tänaval mõtlesin, et "nimi on nii tuttav, aga ma ei ole siin küll kunagi olnud." Ja siis äkki olin ma Pilliroo tänava otsa juures! Ja tuli välja, et olen Rännaku tänaval väga palju kordi olnud. Tõsi küll - veidi valgemates oludes.
Täna siis 5km ja 38min. https://connect.garmin.com/modern/activity/2426676595

No comments:

Post a Comment