Sunday, February 20, 2022

20.02 - Keegi vist läks natuke segi

 

Täna väisasime Rävala MyFitnessi. Sibasin veidi jooksulindil ja seejärel mõnulesime spa-alal ja aurusaunas. Kuivõrd minnes tiirutasime ka vanalinnas ja käisime Virus pressifoto näitust vaatamas, olid jalad kokkuvõttes päris väsinud. 

Ja nüüd siis sellest "segi keeramisest"...
Olen üritanud mehele müüa mõtet, et ta võiks ka MyFitnessiga liituda. Kuivõrd nüüd ei pea aastast lepingut sõlmima, siis saaks ta selle mõne kuu, mis enne suveks Saaremaale toimetama minekut jäänud, ilusti ujumas käia ja ei teeks oma põlvedele liiga. Kuna ta on juba peaaegu nõus, siis läskin õhtul otsima oma sõbrakoodi, mille ta liitudes öelda võiks. Ning leidsin MyGoal väljakutse. Eks ma olin sellest ju varemgi teadlik. Aga kuna mina rühmatrennides teatavasti ju ei osale, siis polnud väga mõtet seda üldse uurima hakatagi. Nüüd aga selgus, et BoxBox on ilusti juba kaks "bingoruudukest" ära täitnud. ja teoorias võiks olla võimalus väljakutse ära teha... Igatahes ma mõtlen sellele. Homme lähen veel BoxBox'i, siis aga vaatan teiste võimalike trennide ajakavad üle - äkki midagi sobib. :)

Fasten your laces,
Toes behind the line, 
The sun is shining,
It's Sports Day time!


No comments:

Post a Comment