Sunday, February 20, 2022

19.02 - Ja laugaste päält lendleb sookailune sudu...


Päev abikaasaga.

Kõigepealt käisime MyFitnessis, sest sõbrakuu puhul oli mul tasuta sõbrapilet mehe kaasavõtmiseks. Kuna temale meeldivad uued ja huvitavd asjad, siis astusime sisse Postimaja klubisse. Pisike ja suht kitsas, kuid aknast avaneva vaate poolest ilmselt üks parematest, kus ma olnud olen. Jooksulindil oli täitsa lõbus, kui sealsamas nina all Hobujaama ristmikul kogu aeg mingi sehkendamine käib. Päris aus olles oleksin ma küll eelistanud teleka vaatamist, kuid seal oli taas "vali kasutaja" pildike ees. Ja see on asi, millest ma edasi kunagi ei pääse. Vahet pole, kas silitad või toksid, lohistad paremale või vasakule. Pilt ei muutu ja midagi ei toimu. Ei ole ma suutnud leida veel ka sellist MyFitnessi töötajat, kes oskaks öelda, kuidas (või kas üldse) on võimalik sellises olukorras telekani pääseda... Ja nii ma siis vaatasingi aknast välja. Pool tundi, jooks ja kõnd vaheldumisi. Jaksu pole endiselt, kuid aasta algusega võrreldes on tiba parem ja kergem tunne. Või siis lihtsalt on mul hea fantaasia. :)

Ja kui sport tehtud, käisime mehe jõulukingitust kasutades kinos. Lutsu "Soo" oli huvitavalt tehtud, aga üsna depressiivne... Ja kui pärast ei olnud Prismast läbi põigates ka soodushinnaga suhkrut (tahtsin suviseks moositegemiseks varuda), siis oligi selline veidi nukker õhtupoolik. Soine. :D

No comments:

Post a Comment