Sunday, February 27, 2022

27.02 - Möödunud nädal


Olgu õhus, maapeal vees, kõikjal annab teha sporti
Spordimees on õige mees, mis siis muud kui asu starti. 


Eelmine nädal oli toimekas ja kurb. Asine ja... samas veid pettumust valmistav.    

Esmaspäeval alustasin BoxBox'ga. Olen endiselt veidi üllatunud, et see mulle sobib. Ja kohe päris hästi sobib. Ilmselt mängib oma osa see, et puuduvad keerulised sammud ja kõhulihaste harjutuste osakaal on suhteliselt väike. Minu kaks suurt "kirstunaela"...

Kolmapäeval samuti BoxBox ning kuna saabuva Vabariigi aaastapäeva puhul oli lühendatud tööpäev, siis oli mul klubisse minemise ajaks juba töö tehtud ning sain endale lubada ka väikese sibamise jooksulindil. Ega ma palju ei jaksa, kuid sörk ja kõnd vaheldumisi ja viis kilomeetrit sai läbitud. 

Neljapäeval käisin Ülemistel ujumas. Või noh... sulistamas natuke. Sest ujuda jaksan ma praegu veel vähem, kui joosta. Võhm saab otsa ja ongi kööga. Aga ikkagi on vahel tore basseinis mulistada. 

Reedel proovisin treeningsari Naine trenni. Oli raske. Oli tore. Sammude osa tekitas paar korda selliese "ühel kohal keksimise" hetke, kui lihtsalt ei saanud samas suunas liikuma, kui teised. Aga valdavalt sain siiski kaasa tehtud. Treener veel julgustas, et kaks kuud on üks ja sama kava, küll meelde jääma hakkab. :) Tundus küll trennina, mida võiks ka edaspidi väisata. Pärast veel kilomeetrike jooksulindil.

Ja täna käisin BodyPump trennis. Ning see oli totaalne pettumus. Arusaamatu. See on üks väga väheseid trenne, kus ma aastaid tagasi suhteliselt stabiilselt käisin. Täna aga osutus see esimeseks "vana mina" poolt katsetatud treeningstiiliks, millega ma hakkama ei saanud. Kang õlgadel ja kükid ning väljaastumised. Üks bodyPumpi lihtsamaid osi minu mälestuste järgi. Veidi vastupidamist lihtsalt tarvis. Aga... selgub et mu vasak käsi ei suuda seda asendit hoida. Tegin lõpuni kaasa, kuid teise loo ajal kangi enam õlgadele ei tõstnud. Tegin asteid/ kükke lihtsalt hantliga. Ja kui ma ennem arvasin, et lihtsalt aja küsimus, et millal leian sobiva kellaaja, et järgmine kord BodyPumpi minna, siis nüüd tagantjärgi ma sellele küll väga ei panustaks... Samas mine muidugi tea - äkki mõjus käe liikuvusele väga virgutavalt selline väike väänamine raskuse all?

Osaliselt on poliitiline olukord ilmselt põhjuseks, miks möödunud nädal nii aktiivne sai. Mõtted...

Kuid see-eest jõudsin ma Riiga. :D

No comments:

Post a Comment