Monday, April 11, 2022

10.04 - Anname au!

 Möödunud nädalal tuli talv tagasi. 

Esmaspäev oli küll veel enam-vähem ilmaga, kuid siis oli mul tööasju väga-väga palju toimetada ja õhtul veel hambaarst, nii et liigutamise mõttes oli null-päev.

Teisipäeval oli hommikul tavapärane sõit Balti jaama klubisse BodyBalance'i trenni. Õnneks oli mul piisavalt nutti, et pestud ja suvekorterisse pandud talvejope uuesti välja võtta. Minnes ei saanud väga arugi, kuid tagasi tulles peksis juba tuisutuul vastu nägu. Õhtul tegime ka koos abikaasaga veel ühe "tuisutrotsimise jalutustiiru"". Kui soojad riided seljas, siis oli tegelikult täitsa lahe selles maruilmas kõndida. 

Kolmapäev. Peale tööpäeva veidi kiiremal kõnnil tehtud jalutuskäik kuus kilomeetrit. Ühildasin asjaajamistega.

Neljapäeval peale tööd sibasin Spartasse, kus kohtusin Toomas Tarm'ga. Sain veid nõuandeid ja soovitusi, mida jooksutrennide käigus teha ja millele tähelepanu pöörata. Õhtul mehega koos veidi uitamas ja kõndimas.

Reedel jõudsin taas trenni. Treeningsari Naine. Ei teagi, kas ma olen hakanud harjutusi korralikumalt tegema või mis teema on, kuid nagu raskemaks läheb. :D

Laupäeval spordiklubis. Kõigepealt natuke jooksulindil sibamist (mis oli peale jookse õues taas harjumatu). Lisaks on Postimaja klubis mingid vanemat sorti masinad vist. Mis tähendab, et kiirust saab reguleerida ainult ekraanilt. Aga kui teha kiiremat lõiku (ja 10,5km/h on minu jaoks ikka kiirem lõik), siis on selle lõppedes päris keeruline ekraanil õigele kohale pihta saada lidudes, et kiirus uuesti alla lasta. Seejärel aitas mees mul natuke jõusaali masinatest aru saada. See kuidagi ei ole minu teema väga. Raskustest ei oska aru saada (mis oleks mõistlik) ja kohati ka mitte sellest, kuidas mõnda masinat kasutatakse või millele see mõjuma peaks. Pildid on küll peal, aga vahel ei ütle ka need võhikule midagi. Ja lõpuks natuke sõudeergomeetril. Alustasin aeglasemalt ja viimane viissada niipalju natuke kiiremini, et üheksa minutiga poolteist kilomeetrit täis saada. 

Pühapäev. Sinilillejooksupäev. Mees taas tugitiimiks. Sain numbri kätte ning Naiskodukaitse lubas lahkelt nende matkatoole kasutada. Vahetasin siis saapad tossude vastu ning talvejope asemel jooksujope selga. Kõigepealt MyFitnessi piigade vahva soojendusvõimlemine ning seejärel juba start. Minu võimeid (võimetust) arvestades oli plaan, et ma ikka võistlen, aga proovin stabiilselt. Mismoodi see tegelikult õnnestus, ma ei teagi, sest Kadrioru pargi puude all täis- ja teravnurkesid pöördeid tehes läks mu kellakese pea segi ja ta luges nii mõnestki kohast mineku "otseks" ja kogudistantsi 400m lühemaks. Aga ametlike andmete järgi oli mu aeg stardist 19:01 minutit, mis andis üldnimekirjas 189 koha (60 naine) ning vanuseklassis lausa 36 koht. Keskmine tempo minu jaoks ülikõva 5:57 kilomeetrile. Ja nagu hiljem selgus, siis proua peaminister lõpetas minut peale mind. Seda ilmselgelt küll mitte sellepärast, et ta mu'st aeglasem jooksja oleks. :D 
Peale jooksu käisime veel Rävala klubist läbi ning nautisime spamõnusid, mullivanni ja aurusauna. 



No comments:

Post a Comment