Monday, August 8, 2011

8.august - Aeg lendab, mina jään maha

Augusti algus läks üsna nässu.
Kõigepealt oli terve pere haige (mina ei tea, kuidas lapsed nii kõbusad suutsid olla, sest kui viirus lõpuks minuni jõudis, siis oli mul niiiiiiii halb olla, et nuta peatäis ja sure maha - no ei hakka parem), siis plaanisin teisipäeva õhtul jooksma minna, kuid mehel tulid tööülesanded ja oli poole ööni ära. Siis tahtsin kolmapäeva hommikul jooksuringile minna, kuid lastehoius oli kasvataja haigeks jäänud ja kuna meie trits on ainult proovimas/tutvumas, siis ei olnud temale tol päeval mingit hoidu ja tulime koos koju tagasi. Õhtul taas mehel tegemised ning ka tervisejooks jäi ära.

Neljapäeva hommikul samuti jooksma ei saanud, kuid õhtul lõpuks võtsime terve pere kokku ja läksime Harku metsa tervisejooksu etappi järgi tegema. Mina jooksin, mees käutas tirtsukest ning poja sõitis rattaga. Esialgu mõtlesin, et proovin joosta viis kilomeetrit alla poole tunni. Õnnestus. Aga kuna neljas kilomeeter läks veidi aeglasem, siis oli nii suur "hirm", et läheb kauem ja kokkuvõttes "lidusin" viienda kilomeetri ikka päris kiirelt. Jõudsin perele järgi, tegin teise ringi lõpuni ning siis jooksin neile uuesti vastu. Sain täpselt kaheksa kilomeetrit. Panin kella kinni, kuid tegelikult oleks võinud ka tööle jätta, sest viimased nelisada+ meetrit lükkasin joostes poja ratast. :)
8km, 48min http://connect.garmin.com/activity/104196518

Reede hommikul edenesid kodused toimetused kuidagi nii hästi, et otsustasin siiski ka jooksutiiru teha. Esimesi samme seades mõtlesin, et maraton läheneb, peaks hakkama natuke pikemaid otsi tegema. Seega võtsin otsuse sibada vähemalt üheksa kilomeetrit ning natuke edasi mõtlesin, et olgu siis juba kümme täis... Lippasin Stroomi ranna poole. Päike paistis ja üsna soe oli. Seitsmendal kilomeetril hakkas väike tüdimus tekkima. Mitte väsimus, vaid just tüdimus. Olin iseenda peale pahane, et joogipudelit kaasa ei võtnud. Kümme kilti ei ole üldiselt probleem joogita joosta, kuid kui väljas on ikka üle 24 soojakraadi ja päike lõõskab, siis tekib janu veidi varem... Siiski sain endaga hakkama, jooksin plaani pidi ja veidi peale ka ja kui 1h 12min peale alustamist koju jõudsin, näitas kell distantsiks 11,2km. http://connect.garmin.com/activity/104196505

Nädalavahetus oli täis sporti, kuigi ma ise ei teinud midagi. Pühajärvel oli ju triatlon ning pühapäeval oli abikaasa rajal. Pakkusin moraalset tuge ja õppisin pildistamist (natuke). Inimesed on ikka fantastiliselt tublid!

Täna (esmaspäeva) õhtul käisin elus esimest korda JK Sarma seerjajooksude sarjas kaasa löömas. Distantsiks üks kilomeeter. :D No ma olin ikka konkurentsitult viimane. :D Aga mulle elati sündsalt kaasa (ilmselt tänu sellele, et ma alaliselt ei osale - täna polnud ju probleemi see minutike oodata, mis ma aeglasem olin, aga kümne kildi peale veerand tundi mingit jokutajat oodata oleks ilmselt veidi nüri isegi nende arvates. :P ). Igatahes oli jube lahe üritus ning ma jooksin ilmselgelt oma elu kõige kiirema kilomeetri. :)
Et siis 1km, aeg 4:26 http://connect.garmin.com/splits/104971567

No comments:

Post a Comment