Friday, July 29, 2011

29.juuli - Nädal spordis

Laiskus kallal, avastasin, et terve nädal kirja panemata.

Esmaspäeval oli ujumine.
Ikka need tempotreeningud. Lapsed mehega mõllasid ääre peal ja mina siis ujusin äärt pidi edasi-tagasi. Igal otsal ikka paar kiiremat lõiku ka vahele.

Kolmapäeval tervisejooksu etapp Pirital.
Ring teistsugune kui eelmisel korral. Üle jõe ei aetudki, ring luhal ja tagasi. Päris kindel ei ole, kuid mulle tundus, et seesama noormees, kes eelmisel etapil mind jälitas ja puhata ei lasknud, oli seekord minu ees. :) Ja jälle ei saanud aeglasemalt joosta. Sest tema jooksis just sellises piiripealses parajas tempos ja ei saanud ju teda ees ära lasta. :P Raske oli. Eelkõige, sest oli palav. Pulss tõusis kõrgustesse lõpus ja oli hea meel, et rada otsa sai. Tempo minu jaoks ikka vägagi kiire. http://connect.garmin.com/activity/102594874
Kuna samas toimus ka aktsioon "Täpselt aasta Londoni olümpiani", siis kuulasime Grit Šadeiko ja Erki Noole juttu ning lahendasime olümpiateemalist viktoriini, mille autasuks stressipallike. Oli kena pall. Kuniks tirtsuke sellele hambad sisse lõi ja kolm "ampsu" võttis enne kui ma märgatagi jõudsin. :)

Neljapäeval ujumine.
Ei tea miks, aga ei olnud minu päev. Alles trenni lõpuks sain olemise enam vähem normaalseks. Aga enamuse ajast mattis hingamist ja surus rinnus. Igatahes diagonaali ujuma ma sellise tundega minna ei julenud. Seega siis jälle äärt pidi edasi tagasi ja kiirendused vahele.

Täna käisin jooksmas. Ei ole väga pikka aega juba Tallinnas uksest välja astunud selleks, et lihtsalt jooksma minna. Üldse on mul viimasel ajal vist jooksmist veidi vähe. Tänagi esimesed neli kilomeetrit oli pidev võitlus iseendaga, et kas lõpetada ja minna koju tagasi või joosta pikemalt. Otsuse aitas teha fakt, et Veerenni tänava remont oli teises kohas, kui ma arvasin. Ja ma sain joosta Luite tänavale ning sealt ringile minna. Kui järgmine otsustamise koht tuli, oli enesetunne juba mõnusam ning ei olnud raske pikemat otsa pidi tagasi minna. Aga ilmselgelt pean hakkama uuesti rohkem jooksma.Täna siis 9,2km ja aeg 55:36 http://connect.garmin.com/activity/102594859

2 comments:

  1. Mis maratoniplaanist saanud on? 11. september kirjas?

    ReplyDelete
  2. Olen registreeritud ja kui midagi väga hullu vahele ei tule, siis olen ka stardis.
    Täna just tegin otsuse, et kuna siin erinevatel põhjustel juba ligi nädal jäi jälle vahele trenne ja järgmine nädal oleme ka Tallinnast ära, siis jätkan ujumaõppimisega septembris ja keskendun selle viimase kuu veel jooksmisele. :)

    ReplyDelete