Friday, July 15, 2011

15.juuli - Meeldiv õhtu meeldivate inimestega

Eile oli sportlik õhtupoolik.
Nimelt oli Jooksupartneri jooksutrenni läbiviijaks seekord Meelis Atonen. Ja ma ei suutnud panna vastu kiusatusele kuulata tema kogemusi ja õpetussõnu. Kõigepealt jooksujalu vanalinna Kalev Spa juurde, kus toimus kokkusaamine. Olin valmis selleks, et kohal on suur mass ning tuleb "trügida", et midagi jutust kuulda, kuid minu piirituks üllatuseks oli osalejaid vaid kolm... Inimesed ei tea, millest nad ilma jäid. :D Alustuseks tegi Meelis ettepaneku, et jookseme Kumu juurde, teeme seal harjutusi ja siis tagasi. Esimene mõte oli - jeesuke, Kumu on ju niiiii kaugel. Mina ei jaksa nii kiirelt joosta (sest oli jutt et 25min sinna). Aga kui me juba minema hakkasime, siis oli tempo ülimõistlik, isegi pigem aeglasepoolne isegi minu jaoks, et kergem lobiseda oleks. Ja taaskord kinnitus sellele, et Meelis on inimene, kes teab, mida ta teeb ja räägib. Kumu treppide juurde jõudes näitas kell jooksu algusest... 25min ja 3sek... :) Täpsus ise!
Võimlemine, hüpped trepil, veel veidi võimlemist ja tagasitee. Mina lahkusin veidi enne lõppu, sest ujumistrenn ootas.
Jooksud-hüpped kokku 1h ja 20min. http://connect.garmin.com/activity/99245785 , http://connect.garmin.com/activity/99245779

Ujumisse jäin veidi hiljaks. Mis oli minu jaoks üllatav. On siiani - aru ma ei saa, kuidas algusaega valesti vaatasin. Aga tagantjärgi on mul isegi hea meel natuke, sest aja peale ujumine ei ole päris minu rida... :D Tegime siis koos, mina soojendus-, teised lõdvestusujumist ning seejärel gruppides "möödumisharjutused". Jällegi - milleks mulle möödumisharjutus! Selleks tuleb ju teistele järgi jõuda, aga seda muret mul ei ole... :P Jalg kiskus ka krampi, nii et käisin vahepeal ääre peal mudimas teist. Tagasiteel kordus sama, aga hoidsin siis lihtsalt jalga hästi sirgena ning ei liigutanud eriti, aitas kah hädas.Lõpus oli aja peale veest väljumine ning kalipso äravõtmine. Veest väljusin ma konkurentsitult viimasena, aga kalipso sain varem ära kui mõned poistest. :P Ikka tegija, eks. :D
Ja peale ujumist oli piknik Markoga. Ta rääkis oma treeningutest, Ironmani võistlusest, muljetest, mõtetest...
Hästi-hästi mõnus õhtupoolik.

No comments:

Post a Comment