Sunday, July 17, 2011

17.juuli - Tunnen end tublina

Eile õhtul jooksmas.
Lapsed voodisse, vanaema lubas kuulata ja meie mehega jooksma. Ilm oli just paras - esialgu juba õhtune kõhedus, kuid jooksusoe peletas selle kohe varsti minema. Putukaid minimaalselt, tuul ainult mõnes kohas ja väike. Päike mõnusalt pilve taga. Jooks oli aeglane. Pulss püsis madal. Ma tean küll teooriaid, kuid vahel on mul siiralt raske uskuda, et sõrkimine tempoga 6:45 kilomeetrile aitaks mul pikas perspektiivis kiirelt joosta... Aga noh - ega ma ei tee ju tempojookse ka... Vähemasti olen ma teistelt innustust saanuna lõikude jooksmisele mõelnud. Seegi algus. Kui enne seda maratoni mõtete realiseerimiseni ei jõua, siis äkki enne järgmist... :D Igatahes ei olnud ma eile üldse väsinud jooksu lõppedes. Ja kui ma mehele ütlesin, et olen meeldivalt üllatunud, et hoolimata nädalasest pausist haiguste ja haiglaga seoses jääb mul 15h "normist" vaid minimaalselt puudu, ajas tema mull pähe kärbse pikast jooksust täna. Olgem ausad - poolteist tundi polegi ju tegelikult mingi ülipikk jooks... Ja nagu ta tabavalt ütles, et Meelis rääkis ju ka pikkade jooksude vajalikkusest (kes mul käskis talle rõõmsalt ette rääkida, millest jutt käis, eks )... Ühesõnaga ootan ma praegu pisi-susliku magamaminekuaega, et siis jooksma minna ja see puuduv poolteisttund ära teha.
Eile 9,35km ja 1h 2min (kella panin hetk varem kinni) connect.garmin.com/activity/99676523 Ning ülitublisti enda kohta tegin isegi mõned põlve- ja päkaringid enne jooksu. :)

Hiljem: Täna siis pikemale jooksule.
Väike väsimus oli jalges, kuid minek siiski mõnus. Tuul oli veidi tugevam kui eile, aga see oli ainult positiivne, sest pilvi peaaegu polnudki ja päike säras. Läksin ringile, mis teoorias peaks olema umbes 11-12 kilomeetrit. Ja teadmisega, et kui tahtmist ja viitsimist on, siis saan ringi lõpuosas minna lisaringile, mis peaks umbes kuus kilomeetrit juurde tegema...
Tirtsuke magas vanaema valve all ning mees ja poja tegid mulle autoga joogipeatusi. Vahepeal tekkis tunne, et ma ei jaksa nii palju ja nii sageli juua. :D Kilomeetri ajad olid... Nojah, mitte just aeglased, kuid mitte ka kiired. Ja kohati oli tunne, et ega ma kiiremini ei jaksaks palju liigutadagi. Teise kilomeetri algul tegi pulsivöö mingit nalja ja näitas mulle pulssi 190+. Väikese kohendamise järgselt langes see momentaalselt 30 lööki ja veel veidi aja pärast peaaegu 10... Üldiselt olen pulsiga rahul. Mida kilomeeter edasi, seda kõrgemaks ta löökhaaval tõusis, kuid siiski jäi väga ilusatesse piiridesse.Kui esimese ringiga poole peal olin, ütlesin mehele, et mingu koju ära, ma tulen otse. Ei viitsi rohkem ja metsa kõik. Mees meelitas mind, et jookse kilomeetrike edasi ja mine mööda külavaheteed - tema kunagi läks sealt, hästi mõnus. No mis seal siis ikka, kergelt mõjutatav nagu ma olen :P , läksin. Auto juba ootas nurga peal ees, pakkus juua ja näitas, kuhu minna (vahel ma mõtlen, et kumb meist siin sündinud on...). Kui külavahelt läbi jõudsin, näitas kell 10 kilomeetrit ja paar minutit üle tunni. Ja mina teadsin, et tagasi on sealt umbes kaks-kolm kilomeetrit - sõltuvalt marsruudi valikust. Aga mul oleks olnud vaja vähemalt nelja kilomeetrit, et aega täis saada... Njah. Keerasin siis paremale ja läksin poole pealt peale sellele ringile, mida eile jooksime. Metsavahele jõudes leidsin mehed taas ootamas ja maasikaid korjamas. Sain samuti mekkida. Mis nii viga joosta. :)
Lõpus leidsin endas veel piisavalt jonni, et viimane kilomeeter veidi kiiremini joosta. Oli väsitav, aga hea meel, et jaksasin. Kokku siis 17, 15km ja 1h 48min. http://connect.garmin.com/activity/99722574

No comments:

Post a Comment