Thursday, July 21, 2011

21.juuli - Põlvevalu

Eile üle mitme päeva taas veidi liigutamist.
Kõigepealt ratta selga ja lasteaeda pojale järgi ning siis üheskoos kõik Kadriorgu tervisejooksu etapile. Eile joosti seal ka tervisejooksu maratoni. :) Poja jäi lastetelki, piiga "jooksis" issi kukil ning mina jooksin siis nii kiirelt kui jaksasin, et kiiremini poja seltsi jõuda. :) Üsna natuke raske oli. Ma ei tea, kas asi on mehe rattas, millega praegu sõidan või hakkab alles nii pika aja peale mõjuma, kuid mu parem põlv ei kannata rattasõitu. Asi läheb ikka päris kontrolli alt välja.
Jooksu esimesed paarsada meetrit oli ka jalg nii "pehme" põlve koha pealt, et jäta või pooleli. Kuid siis õnneks andis järgi ja suutsin joosta nagu soovisin. Kolmanda kilomeetri lõpus hakkas väsimus tekkima ja läbi nina hingamine raskeks muutuma. Aga mu selja taga liikus umbes samas tempos algusest saadik üks noormees ja ma ei saanud ju lasta tal viimasel kilomeetril mööda minna. Ponnistasin ikka lõpuni ja pärast oli vahva olla. :)
Kui pere jälle koos, siis ratastega üheskoos koju tagasi.

Rattasõitu siis kokku umbes 1h45min ja jooksu 4,2km ja 22min http://connect.garmin.com/activity/100651004

No comments:

Post a Comment