Thursday, April 19, 2012

19.aprill - laiskus, laiskus, laiskus...

Tegelikult ei ole ma otseselt päris laisk. Silmade huvides ja närvide säästmiseks olen viimasel ajal avastanud endale käsitöö ja olen kudunud. Mis on hästi tore, kuid sportimine jääb kahjuks kirja panemata. Standardtrennid on siiski tehtud saanud. Vahepeal oli puhkenädal, mis väljendus nagu alati rasketes trennides, kuid sain need siiski tehtud ja olin endaga rahul. Ujumises oli näiteks 8*25m maksi. Tegelikult ütles Liilian küll, et "ilma hingamata" ja selles mõttes ei olnud ma ülesande kõrgusel. Esimesel korral hingasin ühe korra - teise valge joone juures. Järgmisel kahel korral kaks korda ja neljandal korral tuli juba kolmas hingamine ka lisaks. Siis oli 4 kroda vesipalli krooli maksi. Kas sellist asja on üldse võimalik maksi ujuda? Pulss tõusis küll taevasse ja silmade eest kiskus mustaks, aga kiirust polnud ollagi... Aga pärast oli mõnus ujuda rahulikult 1200m.

Ka ÜKE ning teine ujumine olid vahvad. Ja pühapäeval oli rattatrenn. Minu elu esimene. Ja parajal määral masendav. Sest ma arvasingi, et mehe vana rattaga on mul raske, aga et ma nii haledalt maha jään ja lihtsalt ei jaksa... Seda ma ei osanud oodata. Kella panin tööle tagasitulles. Suur punt jäi temposõitu tegema, meie ühe Saku grupi neiuga hakkasime kahekesi tagasi sõitma (lootuses suure grupiga enam vähem üheks ajaks jõuda). :) http://connect.garmin.com/activity/169340119 Minu jaoks ikka kiire sõit. Mõistus ütleb "proovi veel", aga tunded meenutavad seda santi tunnet, kui kähinaga teistele järgi üritasin pressida kaks kilomeetrit peale algust ja ei jõudnud... Eks paistab...

Ning Saaremaal käisin üle väga pika aja taas jooksmas. Raske oli, aga ära tegin: 10km, 1 tund. Mõtlesin proovida, et kas saan kuu pärast maijooksu tehtud 40 minutiga. Arvan, et ei saa - siis pole ka midagi katki. Aga ma võin ju proovida. :) http://connect.garmin.com/activity/169340112

No comments:

Post a Comment