Friday, April 27, 2012

27.aprill - Algas ÜKE metsahooaeg

Eile õhtul toimus meil ÜKE Järve metsas.
Kuna alustasin trenniteed kaks tundi varem pojale lasteaeda järgi minemise ja muuga, siis sai riietatud end suht soojalt. Ilm oli ka ju kidu-vidu ja arvasin, et mul hakkab peale trenni koju sibades jahe. Pool seitse, kui ma lõpuks kohale jõudsin, oli aga mõnus päike väljas ja tõdesin, et oleks pidanud siiski lühikesed püksid jalga panema. Jope sidusin vöö ümber ja jooksin vähemasti siis pluusiväel.

Kõigepealt soojendus. Oleks pidanud olema madalas pulsitsoonis ilmselt, kuid jooksin poistega koos ja seega olin tegelikkuses kolmandas tsoonis - vahel alumises, vahel ülemises servas. Järvel jagus pulssitõstvaid künkaid üksjagu. :)
Siis jooksuharjutused ning 3*100m (umbes) maksimumkiirendusel lõike.
Seejärel põhiharjutus: 6*2min IV+ tsoonis (minu puhul siis vahemik 172-176). Vahele 2min rahulikku sõrki-kõndi, eesmärgiga saada pulss võimalikult madalale.
Raske oli. Üllatavalt raske oli. Alguses pulss ei tõusnud, lõpus ei jaksanud joosta. :P Keskmine pulss tegelikult ei näitagi, et ma nii hoolega silkasin. Ja keskmine tempo ei näita seda ka just väga hästi (kuigi - kui viimane, kuues, kiirendus välja jätta, siis on keskmine kiirus ikka minu mõistes päris hea). Tore oli see, et taastumine oli normaalne ja isegi hea. http://connect.garmin.com/activity/172158458


No comments:

Post a Comment