Saturday, May 5, 2012

5.mai - Võistluseelne ujumine

Üks naiivitar siin arvas, et kuna homme on klubi poolt korraldatav võistlus (kuhu ma ei plaaninud minna, aga siis tuli klubisisene "võistlus", et millisest grupist on kõige rohkem osalejaid ning siis tuli ikka ennast ka kirja panna), siis on täna hea ja rahulik trenn.
Mis mul öelda, läbitud distants jäi tõesti väikeseks. :D

Soojenduseks 4*100m. 50m krooli, 25m krooli jalgu, 25m seliti (paaritutel kordadel) või kiirenevat (paaris kordadel).
Seejärel: 8*25m krooli jalgu (punn käes) aja peale. Ja Liilian võttis tõesti kogu aeg aega. Minu ainus mõte oli - kas krooli jalgu on üldse võimalik kiirelt ujuda? Aga näe, oli. Isegi minul. Suht kiiresti. Esimene kord 42sek. Vist, kuigi ma arvan, et äkki ikka kuulsin valesti. Sest järgmised ajad olid 32-35sek. Viimane kord 33sek.
Vahele 150m seliti lõdvestuseks (ülesanne oli 200, aga ma lõdvestusin aeglasemalt kui teised :P).
Siis 8*25m krooli käsi (punn jalge vahel) aja peale. Esimene kord - rekord! 20sek. Mis tuli tänu sellele, et ma suutsin teise otsa jõuda ilma hingamata. edasi tulid 21sek, 22sek, 23sek, 24sek, 25sek, 23sek, 25sek (viimasel korral käed lihtsalt ei liikunud enam).
Lõdvestus 100m seliti.
Ja siis 4*25m krooli aja peale. Esimesel korral suutsin ühe hingamisega (tavaliselt 1-3 hingamist, sõltuvalt väsimusest) 21sek. Siis 23sek, 25sek (hingasin vist mingi viis korda, et ellu jääda :P). Viimasel korral uhasin nii kuis jõudsin, aga käed jalad lihtsalt ei liikunud. Kolm hingamist ja siiski 25sek. Tunded segased - pigem siiski rõõmsad. Et üldse vastu pidasin ja lõpuni kaasa tegin.
Lõppu veel väike lõdvestus.


Homme siis võistlus. Lähen aitan nimekirja tagumisel otsal särada. :)

No comments:

Post a Comment