Monday, May 7, 2012

7.mai - Ujumine aja peale

Täna oli ujumises siis plaanipäraselt kontroll-ujumine aja peale.

Kõigepealt soojenduseks 5*100m. 50m krooli, 25m kiirenevat ja 25m seliti lõdvestus.
Seejärel jagas Liilian meid paaridesse ja radadele. Mina olin Priiduga ühes ja esimeses ujumises. Teise ringi keskel tundsin, et nagu väga raske on hingata. Tõmbasin tempot aeglasemaks ja mulistasin edasi. Minu üllatuseks ei lennanud Priit mulle nii kiirelt peale, kui kartnud olin. Alles siis, kui ma olin viimasele ringile minekuks otsa ümber keeranud, tuli ta lõppu. Ise arvasin, et saan vähemalt poolteist ringi pähe. :) Viimase otsa proovisin siis taas veidi kiiremini. Lõpptulemuseks aeg 6:33. Olen väga rahul. Kõik, mis on alla 7 minuti, on minu arvates minu jaoks väga hea tulemus. Eriti arvestades seda, et ma tundsin end hästi ja oleksin jaksanud ka jätkata (noh, vajadusel kasvõi rattasõitu :P).
Siis natuke lõdvestust, vaatasime teise stardi ujumist ja seejärel ülesanne punniga krooli käsi kilomeeter. Ma päris valmis ei jõudnud, 900m sain tehtud. Siis kiire suplus ja meie aeg oli läbi.

3 comments:

  1. Mitu meetrit selle ajaga siis ujusid? Tubli igatahes!

    ReplyDelete
  2. Tegelikult mitte. No vähemasti mitte väga. :)
    Aga kirjutamisega on nirusti. Reedel otsustasin, et teen vahepealse puudujäägi tasa. Kuid tsiteerides klassikuid: "Issanda päike läks enne looja kui ma sellega valmis sain". :P

    ReplyDelete